טלה 21.3־20.4

הירח החדש (בשני) עשוי להדגיש ענייני בית ומשפחה. אתם שואפים ליצור לעצמכם יסודות יציבים, גם אם אלה מלווים לעתים בשאלות קיום בסיסיות.


טיפ השבוע: תיתכן נטייה להפרעות קצב שגוררות חוסר סבלנות ופתיל קצר. גלו בגרות, עשו שימוש בקסמכם והיו נגישים תקשורתית וחברתית, במיוחד לקראת ימי סוף השבוע וכן לקראת יום רביעי. נטייתכם לחוויות יוצאות דופן עשויה להוציא אתכם משגרה מעיקה ולהקל במקרה של דכדוך מעיק.




שור 21.4־20.5



הירח החדש לקראת יום שני עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. האמנים והפעילים שביניכם ימצאו את עצמם בעיצומו של פרויקט שאפתני. הפנויים שביניכם עשויים למצוא בני זוג ביתיים שיתאימו לציפיותיהם.


טיפ השבוע: כוכב מרס מול מזלכם: אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. מרס נחשב כגורם לשיגיונות, ובהשפעתו קל למשמעת להתרופף. העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה.



תאומים 21.5־20.6


כוכב פלוטו בגדי עשוי להביא להעצמה אישית. מיקום ונוס בבית הכספים שלכם עשוי לסייע לכם.


טיפ השבוע: תקופת גדי לא קלה מבחינתכם. אתם נאלצים להתייחס לעובדות ולנתח מצבים על פי גישה מעשית, מכילה וסובלנית.


מתחים עלולים להתעורר ביניכם לבין אנשים מסוימים. אתם עלולים להרגיש שמנסים לכפות עליכם משהו בניגוד לרצונכם או שמתנים את הקשר איתכם בתנאים אינטרסנטיים.



סרטן 21.6־22.7



הירח החדש במזלכם (בשני) יעלה לשיא את סף הרגישות והמודעות שלכם. יש לשים לב כי מישהו מעוניין להוציא אתכם משלוותכם, או לערער את מעמדכם, במיוחד אלה שלהם יחסים טעונים איתכם.


טיפ השבוע: אתם מחפשים איזון פנימי ושלוות נפש שלא מתאפשרים אולי במציאות עכשווית בולמת. מיקום ונוס במזלכם עשוי לפעול לטובתכם באמצעות מגעים תקשורתיים, בצד אפשרויות יצירתיות ויצרניות. הימנעו מכל אלמנט כפייתי, מלחיץ ומגביל ושמרו על שפיות.



אריה 23.7־22.8


ראש החודש (בשני) עשוי להיות מתיש ומעייף. מומלץ מאוד למצוא נתיבי בריחה ובילויים לצד אנשים וידידים שכיף להיות בחברתם, ולא כאלה שמעמידים את הסבלנות שלכם במבחן של מציאות מתישה.


טיפ השבוע: השמש מאחורי גבכם סוחפת לתחושה של חוסר נוחות ולחץ. כדי למנוע מצב טעון, תצטרכו לגלות סובלנות, לשנות גישה ולהבליג. הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו, אם תשמרו על פתיחות לקראת המחצית השנייה של השבוע.



בתולה 23.8־22.9


עוצמת הכוכבים במזל סרטן עשויה לסייע לכם. יש לכם נטייה להיתפס לדאגנות מופרזת ולמצבי רוח, וכדאי שתביאו את עצמכם למצב רגוע יותר. היו מעשיים ושמרו על איזון ועל פרופורציה - זהו הדבר שהכי חשוב לדבוק בו עכשיו.


טיפ השבוע: ראש החודש (בשני) חל במזל סרטן המיטיב עמכם במישור החברתי, ולחלק מכם גם ברגשי. מומלץ ליצור מגעים קוסמופוליטיים, התכתבויות, שיחות, ולקדם כל יעד פרקטי שעשוי לסייע לכם.



מאזניים 23.9־23.10


שבוע זה מצביע על השקט שלפני הסערה ומרמז על מועקה, כבדות ולעתים היעדר אושר בגלל מורכבות הכוכבים. הימנעו ממצבים טעונים, הם ירחיקו אתכם ממטרתכם וייצרו אי–נעימות.


טיפ השבוע: ונוס כוכבכם וראש החודש בשני עשויים להיטיב עמכם. גילויי יוזמה מצדכם יזכו אתכם בהערכה ואולי גם בהזדמנות שבה אתם חושקים. כדאי לצאת, להתכתב, לחדש קשרים טלפוניים ולהרחיב את פעילותכם המקצועית.



עקרב 24.10־21.11


ראש החודש (בשני) אמור ליצור אנרגיה של תעוזה ויצירתיות פורייה, ואף לעודד ענייני רגשות ונסיעות. תוכלו ליהנות מפירות העשייה שלכם ולקדם מטרות ומאוויים. שמרו על אנרגיה מבוקרת כי תזדקקו לה. מומלץ להיות תכליתיים וממוקדים.


טיפ השבוע: צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל. לאנשים שתפגשו, לקשרים שתבנו ולרעיונות חדשים שיעלו תהיה השפעה חשובה וקובעת על מה שיקרה בהמשך.



קשת 22.11־21.12


תוכלו לצפות לימים חברותיים, וטובים במיוחד למינגלינג חברי ועסקי כאחד. ענייני כספים והשקעות עשויים להדגיש את המחצית הראשונה של השבוע.


טיפ השבוע: חלק מימי השבוע יאירו ויבליטו את הצדדים המדליקים באישיותכם, בעיקר את הקסם האישי שגורם לאנשים רבים להימשך אליכם. לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל.




גדי 22.12־20.1


הירח החדש (במחצית הראשונה של השבוע) עשוי להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. מיקום פלוטו במזלכם המעשי והשקול מעניק שינוי ברמת התודעה, ותידרש מכם מודעות למטרות.


האינטואיציה תסייע לאלה שיודעים להקשיב לרחשי הלב.


טיפ השבוע: הצלחתכם תלויה בכך שתהיו מסודרים ומאורגנים. כדאי לסגל פתיחות, ליברליות וראייה קוסמופוליטית רחבה, בדגש על מגעים חובקי עולם.



דלי 21.1־18.2


אתם עומדים להיכנס לתקופה לא קלה מבחינה אנרגטית. מיקום השמש במזל סרטן עד 22 ביולי עשוי להשפיע על בריאותכם/הרגשתכם.


טיפ השבוע: מתחים נלווים עלולים להתעורר ולפגום בתפקודכם. אתם עלולים להרגיש שמנסים לכפות עליכם משהו בניגוד לרצונכם או שמתנים את הקשר איתכם בתנאים מסוימים. אל ייאוש - בקרוב דברים יסתדרו. רביעי: חדשו קשרים ואת קצב החיזורים שלכם בארץ ועם חו"ל.



דגים 19.2־20.3


נדרשת הסתכלות אמיצה ופתיחות כלפי אנשים ששיתוף הפעולה עמם עשוי לתרום למוניטין שלכם. העוצמה של ירח חדש לקראת המחצית הראשונה של השבוע מרמזת כי מתקרבת לעברכם קארמה הישגית, וברגע שתהיו מוכנים לקראתה דלתות חדשות ייפתחו לפניכם.


טיפ השבוע: יש עכשיו חשיבות למגעים עתידיים. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים. צפויה היכרות רגשית או אחרת מאתגרת.