19 שנות מאסר – זה העונש על שלוש וחצי שנים של התעללות מינית קשה בילדה, מאז שהייתה בת 10 ועד גיל 13, על ידי מי שהיה אמור להגן עליה ולדאוג לה – אביה החורג. בית המשפט המחוזי בלוד גזר על האב גם לשלם לבתו החורגת פיצויים בסכום של 200,000 שקל.



"במשך כשלוש שנים וחצי ביצע הנאשם עבירות מין חמורות ובזויות, רבות מאוד, בבתו החורגת", כתבו השופטים בגזר הדין. "הנאשם פעל בצורה מתוכננת, וכאשר עבדה רעייתו בערבים ונעדרה מהבית, הפכה (הבת) לטרף קל בידיו. זו הייתה שגרת חייה של (הבת) באותן שנים. הנאשם ניצל את מעמדו ואת תמימותה של (הבת), שבתקופת ביצוע המעשים לא הבינה כי מדובר במעשים אסורים".



האב, ששמו נאסר בפרסום כדי למנוע את זיהויה של בתו החורגת, הורשע בפברואר השנה בביצוע מאות עבירות אינוס בת משפחה שטרם מלאו לה 14, במעשי סדום, במעשים מגונים ובניסיון אינוס וניסיון למעשי סדום בקטינה.



מגזר הדין עולה כי הבת "לא זכתה ליחס חם ואוהב מצד אמה, וחוותה נטישה ואכזבה מצד אביה הביולוגי. הנאשם, שהתייחס אל (הבת) ביום יום באופן נוקשה ואלים, היה חביב אליה בסמוך לאחר כל אירוע, והמעשים הוסוו תחילה כמחווה מפנקת ונעימה. גם בכך ניצל בצורה מחפירה את נסיבות חייה המורכבות של (הבת). הנאשם אף וידא ש(הבת) תשמור על מעשיו הקשים בסוד, פן תגלה אמה את הדבר ותכעס עליה. (הבת) אכן שמרה על הסוד הנורא לאורך זמן".



את העונש הכבד הסבירו השופטים בכך ש"הערך החברתי המוגן בעבירות מין במשפחה הוא הצורך להגן על קטינים, החשופים בתוך ביתם לפגיעה, ללא יכולת להתגונן או להימלט מפניה, תוך שהפוגע משתמש בסמכותו כלפי הקטינים כדי לספק את רצונותיו המיניים".



בפרקליטות מחוז מרכז הביאו סיפוק מגזר הדין. "העונש שנגזר על הנאשם משקף את עמדת בית המשפט כי יש להוקיע מעשים מסוג זה, ואת הירתמותו להגנה על קטינים החשופים לפגיעה בתוך ביתם, האמור לשמש להם מחסה ומגן", מסרו.



סנגוריתו של האב, עורכת הדין טלי גוטליב, מסרה כי "מדובר במתלוננת אשר שנאה את מרשי שנאה עזה מיום בו נישא לאמה ובחרה לפנות למשטרה בתלונה חסרת בסיס. ההרשעה מדגימה את סיכוייו הקלושים של גבר הטוען לחפותו מול מילה בלבד של מתלוננת".