אנחנו הישראלים אוהבים להעתיק מאמריקה הגדולה והמוצלחת את הכל. המכוניות, השואו, הפפארצי, החגים, הטלוויזיה, המרדף אחרי הכסף הגדול ואיכשהו אפילו אוכל. את האחרון אני הכי לא מבינה, כי בעיני האוכל בארץ הרבה יותר טוב והרבה יותר מגוון וטעים מאשר בארצות הברית אבל מה אני מבינה. מצד שני, אי אפשר להתעלם מהקסם חסר המודעות העצמית של אוכל מטוגן, שמנוני, נוטף חמאה, טעים וחוסם עורקים?



חגיגות יום העצמאות האמריקאי מבמתחם גרינברג הקולינרי



במתחם גרינברג הקולינרי, שפתח את שעריו לפני כשלוש שנים עם ביסטרו גרינברג הניו יורקי, חוגגים בין התאריכים 04-07 ליולי 3 שנות פעילות בסגנון אמריקאי, צבעוני ומושחת עם מספר רב של מנות, כולן מהפנתאון האמריקאי. צלעות ברוטב ברבקיו ביתי עם צ'יפס ותירס בגריל, נקנקיות גאודה וטימין,המבורגר בקר, מוגש עם צ'יפס ניו יורק ברוטב חמאת בוטנים ובננות מטוגנות, עוף מטוגן על וופל עם מייפל, צ'יפס מוקרם עם גבינת צ'דר ופלפל חלפניו מחומץ, גלדיה אמריקאית על עוגיית בראוניז עם קרמל מלוח, גלידת תירס מתוק עם פירורי עוגיות בגביע שוקולד ועוד ועוד ועוד. בא למות מהתענוג המושחת.



אורי צבי גרינברג 25, אזורי ח"ן תל אביב



למות מהתענוג המושחת, מתחם גרינברג
למות מהתענוג המושחת, מתחם גרינברג





מוסד הבשרים אנג׳י חוגג עם המבורגרים מטורפים!


מסעדת NG מגישה לראשונה בישראל תפריט המבורגרים מהחווה לשולחן. המנות מגיעות ישר מהמגדלים המובחרים ביותר בארץ, שמגדלים את הפרות בתנאים ההומניים והבריאים ביותר. וכן, זה משפיע על טעם הבשר שלכם. הפרות המובחרות ניזונו מהמזון המובחר ביותר- עשב ברמת הגולן, בלוטים, ירקות ועוד. ההמבורגרים עשויים מיקס של אנטריקוט ושייטל והנתחים יושנו בטכניקת "28 ימים של ייבוש" ומגיעים בלחמנייה בתוספת חרדל קולמנס ביתי ותפו"א פריכים מזן באטר.



מרגישים את ההשקעה בבשר, אנג'י
מרגישים את ההשקעה בבשר, אנג'י



המבורגר קלאסי / המבורגר אננס בייקון במייפל וגבינת גורייר / המבורגר פטריות מלך היער וגבינה דנבלו כחולה / המ בורגר שרימפס פיקנטיים, שום וצ'דר מיושנת / המבורגר כבד אווז ושבבי קקאו ולרונה . לא מוגש בימי שישי. NG נווה צדק, אחד העם 6 תל אביב





God Bless America בפונדק וטראק דה לוקס


מסיבת רחוב של ברביקיו, מוזיקה אלכוהול ודוכני פופ אפ אורבניים. פונדק דה לוקס וטראק דה לוקס חוגגים את יום העצמאות האמריקאי במסיבת רחוב ענקית ושמחה בסגנון יריד עירוני אמריקאי. 



הפנינג ענק והרבה הרבה אוכל. מתחם הפונדק
הפנינג ענק והרבה הרבה אוכל. מתחם הפונדק



החל משעה 18:00, יציעו מנות רחוב וברביקיו מגריל ענק שיוקם במקום, דוכני אלכוהול בדגש על וויסקי, קוקטיילים ובירה אמריקאיים ומוזיקה חיה של דיג'ייז והרכבים מוזיקליים כגון the carribean connection וגם the boom boom boys. עוד בתכנית: דוכני פופ אפ בסגנון אמריקאי, הבייקרי NOLA יגיש קינוחים ומתוקים קלאסיים, JBL Studio יקים דוכן קעקועים, Sorie420 ימכרו חולצות טי וגופיות מעוצבות ולטובת ההיפסטרים מטפחי הזקן יציע דוכן של Barberia את שירותיו.



9/7, החל משעה 18:00, עולי ציון 7, שוק הפשפשים, יפו. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של פונדק דה לוקס



אגאדיר


לכבוד ה-4 ביולי, יום העצמאות האמריקאי תציע הרשת המבורגרים מוגזמים ומושחתים, בדיוק כמו באמריקה שכל התוספות לבחירה על חשבון הרשת. ההטבה תקפה למשך ה-4 ביולי 2016, בישיבה בלבד, בכל סניפי הרשת.



כל התוספות, על חשבון הבית. אגאדיר.
כל התוספות, על חשבון הבית. אגאדיר.




סוד הבשר



סניף ראשון לציון של "סוד הבשר", מציע לקראת ה- ביולי ולאורך כל הקיץ המבורגרים "חי כל בריא" טריים או מוקפאים המשקל 200 גר של איש הבשר המוביל אלן תלמור. הקציצה מורכבת מ-3 נתחים- אחורי קדמי וחתיכת שפונדרה לשומן. 200 גר מוקפאים. 99 ₪ לקילו.



רח` לישנסקי 9, מתחם חונים קונים ב”לגעת באוכל