אחרי פרשות ביביטורס וארנו מימרן: חקירה גדולה ומורכבת בחשד לביצוע עבירות פליליות מתנהלת בתקופה האחרונה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו – כך אישרו היום (שני) גורמים בפרקליטות ל"מעריב אונליין". מדובר בחקירה חדשה, שאינה עוסקת בפרשות האחרונות ששמו של נתניהו נקשר בהן – ביביטורס והמיליונר ארנו מימרן. החקירה נשמרת בסוד וידועה רק לנוגעים לה, ומעסיקה את צמרת המשטרה והפרקליטות ואת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.



כפי שחשף לראשונה מוקדם יותר העיתונאי רביב דרוקר ב"דה מרקר", הפרשה "תתפוצץ בקרוב" ו"ראשי המערכת הפוליטית כבר עסוקים בתרחישים". דרוקר ציין עוד כי "נתניהו עבד קשה כדי שראשי מערכת אכיפת החוק יהיו חייבים לו את תפקידם. על הדרך שבה הביא לבחירת השופט המחוזי יוסף שפירא לתפקיד מבקר המדינה כבר נאמר הכל".



עוד אמר דרוקר: "נתניהו, כידוע, גם הפך עולמות כדי שלראשונה בתולדות המדינה, בכיר בלשכת ראש הממשלה יקפוץ מיד לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה. בינתיים, אביחי מנדלבליט לא מספק את הסחורה. נתניהו הוא זה ששכנע את רוני אלשיך לקבל את תפקיד המפכ"ל. בדרך הבטיח לו, שאם יהיה עדיין ראש הממשלה, ימנה אותו לראש השב"כ הבא בתום כהונתו כמפכ"ל".



מלשכת נתניהו לא התקבלה תגובה.