רוב ההורים תומכים בשימוש באמצעי לימוד דיגיטליים בבתי הספר. בקרב מעוטי השכלה ומסורתיים יש נטייה מובהקת יותר להעדפת דיגיטל בלימודים מאשר אצל בעלי השכלה גבוהה וחילונים. נתונים אלו ואחרים התבררו מסקר שיווקי שערך מכון מדגם עבור חברת classoos בקרב 302 הורים לתלמידים בחטיבת ביניים ותיכון. החברה מפעילה מערכת לימודים מבוססת ענן המוטמעת כיום ב־25 בתי ספר בישראל.  
 
לשאלה באיזו מידה השימוש באמצעים דיגיטליים בתהליך הלמידה ישפיע על מוטיבציית הלמידה של ילדיכם – השיבו 68% שהדבר יגביר את המוטיבציה למדי או מאוד. כ־29% סבורים שדיגיטציה לא תשפיע על מוטיבציית הילד. 4% לא ידעו להשיב.  
 
עוד נמצא שככל שרמת ההשכלה של ההורים יורדת, כך גוברת דעתם שהשימוש הדיגיטלי יגביר את מוטיבציית ילדיהם – כך ענו 77.3% מהמשיבים בעלי השכלה עד תיכונית, 70% מבעלי השכלה על־תיכונית לעומת 64% מבעלי ההשכלה האקדמית. התברר גם שיותר מסורתיים מאשר חילונים סבורים שהדבר יגביר את המוטיבציה - 76% לעומת 71%. 
 

65% תומכים בשילוב ספרים דיגיטליים בלימודים מול כ־30% שמתנגדים. הסיבות להתנגדות היו "העדפה לספרים מודפסים ועידוד קריאת ספרים", "הצורך לנתק ילדים מהמסכים ולהפחית שימוש בטכנולוגיה" וש"הדבר מוביל לניוון ולבורות".  כשליש מהנשאלים סבורים שילדיהם משועממים בלימודים. 41% סבורים שילדיהם לא משועממים כל כך ו־26% כלל לא משועממים.