עולה להתקפה: הראפר ואיש הימין יואב אליאסי, המכונה "הצל", נצפה אתמול בכנסת יחד עם ח"כ אורן חזן (הליכוד), זאת לאחר שפורסם בתקשורת שהוא סובל מקשיים כלכליים ומחפש ספונסר. בראיון היום (שלישי) לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" סיפר אליאסי: "התקשורת עשתה ספין. אני ביקשתי גוף שיעמוד מאחוריי. אם רוצים את הפעילות שלי, אני לא יכול להמשיך לספוג ששמו לי חומר במנוע, כדי לשרוף אותי חי עם המשפחה שלי ושחתכו לי את הצמיגים יותר מ-12 פעמים. אני לא יכול לספוג את הדברים האלה יותר. אז אמרתי שאם יש מישהו שרוצה לעמוד ולתת תמיכה לכל הדבר הזה, לכל מה שאני עושה, אני אשמח. אני מקווה שיהיה מישהו בקרוב".




ח"כ אורן חזן אמר בכנסת ש"הצל" בסכנה, מי ירצה לחסל אותך?


"אלה עובדות. מה ששמו לי במיכל דלק נמצא בתלונה במשטרה. אני מקבל מאות איומים ברצח, עם תמונה של הבן שלי בארונות קבורה, מאות. הגשתי מעל ל-50 תלונות במשטרה על הדברים האלה. אני יודע ממי זה מגיע, אנשים לא מתחבאים. הרבה מזה מגיע מהשמאל הקיצוני האנרכיסטי. יש גופים אנרכיסטים במדינת ישראל, גופים שזורקים אבנים על חיילי צה"ל בבילעין. הלפלפים האלה גברים, כי הם מקושרים עם אנשים מסוימים בעולם הערבי ומצליחים לחמם אותם עלי. יש פה הרבה מתחת לפני השטח. אני לא רוצה לשים אצבע מאשימה על אנשים שלא עשו כלום, אבל יש כאן עובדות. השאירו לי דוקרן בצמיג וניפצו לי את השמשה הקדמית".



אתה איש הימין היחידי שעושים לו את זה.

"אני איש הימין שעושה הכי הרבה רעש בתקופה האחרונה ונוגע בהכי הרבה פצעים פתוחים. אבל זה כבר עבר את הגבול של שמאל וימין. זה חיסולים אישיים, כי לאנשים יש בעיה לשמוע את האמת. קראו לי 'נביא זעם'. אני לא נביא זעם, אני זה שמביא את האמת, שם אותה בפנים, תתמודדו איתה, מה לעשות. אני מציג דברים ספציפיים כמו שאני רואה אותם. האמת שלי מורכבת מהמציאות. השקפת העולם שלי היא שהמצב בקאנטים. אם הייתי יודע איך לטפל ומה לעשות, אני חושב שהייתי רץ לפוליטיקה. אני לא. אני כועס על דברים נקודתיים, ואני כותב על מה שמכעיס אותי. מכעיסה אותי הרפיסות, קשירת הידיים שעושים לחיילי צה"ל, המצב הביטחוני, וכל מה שקורה כאן. כל מה שקורה בישראל מכעיס אותי כרגע, הכל. אני לא חושב ששום דבר טוב קורה. כל ההתנהלות כאן היא חולה".

"אני לא הולך לפוליטיקה", אמר אליאסי, "אני לא רואה את עצמי שם. אני רוצה לעשות מוזיקה. אין שום בעיה עם הקריירה שלי, ותודה לאל הקריירה שלי עבדה ודפקה טוב מאוד, עד שהתחלתי לעשות את מה שעשיתי. זה חיבל לי הרבה בקריירה. עובדתית אני בקושי מופיע. לא אגיד שהכל דבש".

על ביקורו בכנסת אמר "הצל": "באתי לבקר בכנסת בגלל כל ההשמצות שהולכות נגדי בתקשורת, מאנשים שניזונים מהתקשורת. ממשיכים לעשות לי דה-לגיטימציה על דברים לא נכונים, ובסופו של דבר קצינים נכנסים לכלא, כי אני עושה להם ערב יחידה, ואין שום קשר בין מה שכתוב בעיתונות למה שקרה שם במציאות. לא הופעתי שם, זה לא נכון, לא היה לי שום קשר להופעה. התקשר אלי אזרח וביקש עזרה להשיג להם בריכה. השגתי להם בריכה ובשרים ל'על האש' וסטנדאפיסטים. לא דיברתי עם אף אחד מהיחידה, הם אפילו לא ידעו שאני עומד מאחורי כל זה. בסוף הערב אמרתי להם שאני עומד מאחורי הכל, תודה רבה, שמח שנהניתם ולהתראות".

גזית ואליאסי שוחחו גם על פרשת החייל אלאור אזריה שירה בחברון במחבל ששכב על הקרקע. אליאסי אמר כי לדעתו יותר מחצי מהעם חושבים שאזריה פעל כמו שצריך, אבל הדגיש: "זה לא קשור לשמאל וימין. לקחת את זה לשמאל וימין זה ספין של התקשורת. זה דבר לאומי, צה"ל צריך להיות מחוץ לוויכוח בין שמאל וימין, וגם ההיגיון. לחסל מחבל שדקר לפני זה חייל, שניסה לרצוח חייל, לחסל מחבל, זה לא שמאל וימין". גזית שאל אם צה"ל הוא "שמאל" כיוון שהחייל עומד לדין, ואליאסי השיב: "צה"ל הוא לא שמאל. הוא ניזון מהתקשורת, ובראש צה"ל השמאל שולט, מה לעשות. זה עובדתי ורואים את זה אחרי שהם משתחררים".

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו.