אירוע חריג: אבן הושלכה הבוקר (שישי) לעבר רכב בכביש 90 בין קיבוץ אפיקים לשדות יעקב שבעמק הירדן. בעקבות פגיעת האבן, ירד הרכב מהכביש, פגע בגדר הבטיחות ועצר. נהגת הרכב, רותם אהרוני, נפצעה באורח קל והועברה לטיפול בבית חולים 'פוריה' עם חבלות בגוף. אזרח שעבר במקרה בזירת האירוע עצר במקום ורדף אחרי החשוד שהחל להימלט. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום, אספו ממצאים וביצעו סריקות שבסופם נעצר החשוד ביידוי האבן - אזרח ירדני כבן 25.



החשוד נורה ברגלו על ידי הרבש"צ של אחד מיישובי הסביבה שהשתתף בחיפושים. מהירי נפצע החשוד באורח בינוני-קשה ופונה גם כן לבית החולים 'פוריה' לקבלת טיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע כאשר בשלב זה כל כיווני החקירה נחקרים, כולל ניסיון חטיפה, זאת בעקבות דיווח על כך שהחשוד, שיצא מאחד המטעים באזור התעמת עם הנהגת ואף ניסה להוציא אותה מהרכב בכוח.



רותם אהרוני עם ד"ר טלאור ערן. צילום: דוברות בית החולים פוריה
רותם אהרוני עם ד"ר טלאור ערן. צילום: דוברות בית החולים פוריה



ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום, מסר: "אירוע ביטחוני חמור התרחש הבוקר בעמק הירדן. אנחנו מודאגים מיכולתו של ירדני לחצות את הגבול ולהסתובב ברחבי עמק הירדן. אנו מצפים שהנושא ייבדק לעומק ונקבל תשובות. האירוע החמור הוכיח פעם נוספת את חשיבות כוחות הביטחון המקומיים של היישובים שיודעים לתת מענה מהיר ואיכותי כמו שהיה באירוע הנוכחי".