מכבי חיפה ממשיכה לחפש מחליף לטאלב טוואטחה ולספורט1 נודע כי המגן/בלם היווני גאורגיוס צאבלס נמצא ברשימת החיזוק של הירוקים.



צאבלס בן ה-28 מוכר היטב למנהל המקצועי, תור-כריסטיאן קרלסן לאחר ששיחק תחתיו במונאקו וזה המליץ לירוקים על מגן נבחרת יוון ששב לליגה בארצו ב-2013. צאבלס עצמו לא מתלהב לעזוב את פאוק וצפוי לשחק כבלם במוקדמות ליגת האלופות נגד אייאקס אך לאחר מכן עשוי לעזוב.



המגן השמאלי צפוי להרוויח 400 אלף יורו בעונה אם יגיע אך לעת עתה פערים כספיים גם על מחיר כרטיסו מונעים את הסיכום הסופי בין הצדדים.



צאבלס שרשם 18 הופעות בנבחרת יוון שיחק בעברו גם באיינטרכט פרנקפורט ומחוזר גם על ידי קבוצות בגרמניה וספרד. ביוון אגב ציינו כי הוא גם מכבי תל אביב יכולה להיות אופציה עבור צאבלס.



מכבי חיפה שסיימה ב-1:1 עם נומה קאליו במשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית רוצה לסגור סגל ומחפשת בנוסף למגן גם שני קשרים.



השם החם שעל הכוונת הוא רועי קהת, קשרה של אוסטריה וינה. לקשר הצעה מהירוקים של 400 אלף יורו ואם יסכים לשוב ארצה העדיפות שלו תהיה למכבי חיפה.



במקביל, המנכ"ל אסף בן דב מנסה לסגור את עסקת השאלתו של שלומי אזולאי ממכבי תל אביב והוא צפוי לשוחח עם מנהלי מכבי תל אביב ובהם ג'ורדי קרויף והמנכ"ל הזמני, ג'ק אנגלידיס.