מינה טומיי חוגגת שנתיים

מינה טומיי חגגה שנתיים ב-12 ליולי בערב בלתי נשכח בו השף משה בדישי אירח את השף רועי סופר לתפריט מלא כל טוב מכל רחבי אסיה. אז בשביל שכולם יספיקו לבוא ולאחל מזל טוב, התפריט המיוחד יוגש במסעדה גם בשבועיים שאחרי המאורע, כתפריט ספיישלים עד סוף חודש יולי. בין המנות המיוחדות שהרכיבו צמד השפים לערב המיוחד יהיו: לופ ויאטנמי פרייד פיש, רוטב מלפפון וחרדל ויאטנמי; טום יאם ביסק ודמפלינג בצק אורז; בומביי באטר צ׳יקן גירסת 2016; אקספרס טנדורי לוקוס פניר סמבל בוטנים וקרם כרובית; טורו טונה בורגר וכבד אווז; טרטר טונה עם סורבה קיפודי ים; רול אטריות אורז ושרימפס קריסטל; הר גאו סקאלופ ועלי ליים; ניגירי ארנצ׳יני; סשימי אינטיאס פונזו וגרניטה חרדל; רביולי קינג קראב שאו סינג קארי ולמון גראס.



הארבעה 17 תל אביב. להזמנת מקום 1700-504-506


דרך היין חוגגת 23 שנים ומזמינה לטייל בעולם היין


מעטים מחובבי היין לא מכירים את החנות דרך היין שהיום היא כבר רשת ענקית. אותה חנות קטנה שנפתחה לראשונה לפני 23 שנה בחשמונאים הייתה ממובילות הדרך והדעה בכל מה שקשור ביין. עכשיו לאור החגיגות היא מזמינה לשלל של סדנאות יין ואלכוהול מכל העולם, ולטעימות יין ללא עלות בחנויות שגדושות בקבוקים מכל מיני אזורים נידחים בעולם. בעלות של כ-90 שקלים תוכלו לקבל שעתיים של טעימות יין ופינוקי לחם וגבינות משובחים ובעלות מעט יותר יקרה תיהנו מטעימות רוחב של יינות נדירים או ויסקי משובח.



"פינוק של יין וגבינות", דרך היין. צילום: אורי ורונית
"פינוק של יין וגבינות", דרך היין. צילום: אורי ורונית



בנוסף, דרך היין מציעה מגוון סיורים באזורי יין ברחבי הארץ וביקורים ביקבים השונים. ואם אתם טסים לחול - ניתן לתאם ביקורים ביקבים ברחבי העולם.


אל תפספסו את ״שישי חופשי בדרך היין״ שבו בכל שישי מתבצעות טעימות חופשיות ליקבים שונים, קטנים וגדולים.


היכנסו לאתר לברר על הסניפים http://www.wineroute.co.il/



בית הקפה היפואי עלמה מתחדש


קפה עלמה - בית הקפה היפואי של "פיס אוף קייק" הינו בית קפה שכונתי יפואי שמושך אליו מבקרים גם ממחוזות אחרים. בית הקפה שנסגר לכמה שבועות של שיפוצים והתארגנויות לקראת התחדשות, נפתח מחדש לקהל בעיצוב חדש ותפריט מחודש. מסימני ההיכר של עלמה - פינג'אן קפה יפואי המבושל על האש ומוגש עם עוגיות מקומיות מסורתיות שמכינות נשות השכונה אשר עומלות מדי יום על התוצרת בקונדיטוריה הסמוכה. בנוסף לכריכים, סלטים, על טהרת המטבח הצמחוני והטבעוני ומגוון ארוחות בוקר. לצד אלו תוכלו למצוא עוגות מפתות של "פיס אוף קייק" כולל מבחר עוגות טבעוניות במחירים נוחים.



"על טהרת הצמחונות והטבעונות", עלמה. צילום: אפיק גבאי
"על טהרת הצמחונות והטבעונות", עלמה. צילום: אפיק גבאי



קפה עלמה פתוח בימים א'-ה' בין 7:00 ל-20:00, שישי בין 7:00 ל-16:00, שבת סגור. רחוב יהודה הימית 19 פינת שבטי ישראל 14, 074-7037474


בורגר סאלון בערב אסאדו עם לימוזין


הבת 'בורגר סאלון' מארחת את אמא 'לימוזין' שבאה לבקר ומביאה איתה אסאדו. 19.07, 19:00, סניף ראשון לציון. 'לימוזין', חוות הבקר הצפונית והאיכותית באה לבקר לארוחת ערב אצל הבת, 'בורגר סאלון' וכצפוי מאמא שבאה לאכול, היא מביאה איתה סירים.



"העישון ייערך במקום", צילום: דרור כץ
"העישון ייערך במקום", צילום: דרור כץ



בסניף ראשון לציון של הרשת יועמדו תנורי עישון מחוץ למסעדה, הבשר יעושן במקום כבר משעות הצהריים מה שיבטיח תוצאה של בשר עסיסי, בדיוק כמו שאסאדו צריך להיות ויוגש עם תפוח אדמה וקלח תירס.



דרך המכבים 67, תחנת דלק פז נחלת יהודה, ראשון לציון


מסעדה חדשה לקרניבורים- MEAT KITCHEN


לאחר שעבדו במטבחים בארץ ובחו"ל, שף נדב נצר ושף אלעד לוי משיקים את MEAT KITCHEN, מסעדת שף כשרה עם המכשור הגסטרונומי המתקדם ביותר בתחום הבשר (מקרר יישון הטוב בעולם, מיישנת ברזל ועוד) המציעה תפריט עשיר במיוחד הכולל מנות עם מגוון נתחי בשר, המושתתות על חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר.



"מקרר היישון הטוב בעולם", מיט קיטשן. צילום: אנטולי מיכאלו
"מקרר היישון הטוב בעולם", מיט קיטשן. צילום: אנטולי מיכאלו



לדברי שף נדב נצר (לשעבר- מסעדות מסה, רפאל והשולחן): "לאחר חודשים של עבודה מאומצת, אנו מתרגשים לפתוח את MEAT KITCHEN ולהביא בשורה חדשה לציבור הישראלי. המטרה שלנו היא להגיש מנות מרגשות עם הבשר האיכותי ביותר, כאלה שגם שומרי הכשרות יוכלו ליהנות מהן".


בין המנות: ברזאולה; סלט בקר מעושן וארטישוק ירושלמי; שקדי עגל עם הקובה של סבתא אסתר; נתח קצבים; פילה בקר; צלעות טלה מקומי ועוד.



יגאל אלון 65, תל אביב 03-6310684