מבוכה לקמפיין טראמפ: לפחות פסקה אחת בנאום של מלניה טראמפ, אשתו של דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות, ביום שני בלילה בוועידה הרפובליקנית מועתקת מנאומה של מישל אובמה בוועידה הדמוקרטית בשנת 2008. השוואות של שני הנאומים מראות שהטקסט של טראמפ חוזר כמעט מילה במילה על הנאום שנאמה הגברת הראשונה כמעט לפני שמונה שנים. הקמפיין של טראמפ חתום על הנאום ונציג מטעמו טרם הגיב לדברים. בואו לשפוט בעצמכם:



הנאום של מלניה טראמפ


"מגיל צעיר הוריי חינכו אותי שצריך לעבוד קשה כדי להשיג מה שאתה רוצה בחיים, שמקיימים הבטחות, ושמתייחסים לאנשים בכבוד. הם הראו לי את הערכים האלה בחיי היומיום. זה שיעור שאני מעבירה הלאה לבן שלי, ואנחנו צריכים להעביר את השיעור הזה לדורות הבאים, כי אנחנו רוצים שהילדים באומה הזאת ידעו שההגבלה היחידה להישגים היא הכוח של החלומות שלך והרצון שלך לעבוד עבורם".



הנאום של מישל אובמה


"ברק ואני חונכנו על אותם ערכים: שאתה עובד קשה בשביל מה שאתה רוצה בחיים, שמקיימים הבטחות, ושמתייחסים לאנשים בהגינות ובכבוד, אפילו אם לא מכירים אותם ואפילו לא מסכימים איתם. ברק ואני בנינו את החיים שלנו כשהערכים האלה מובילים אותנו והעברנו אותם לדור הבא; כי אנחנו רוצים שהילדים שלנו, והילדים באומה, ידעו שההגבלה היחידה להישגים היא הכוח של החלומות שלך והרצון שלך לעבוד כדי שהם יתגשמו".



האינטרנט כמובן הצטרף לחגיגה כשאחת התגובות המעניינות לנושא הגיעה מג'ון פברו, לשעבר כותב הנאומים של אובמה. לדבריו, שרה הורוביץ, כותבת הנאומים הראשית של מישל, כתבה בעבר להילרי קלינטון, ולכן הקמפיין של טראמפ בעצם העתיק מקלינטון.