אח של דוגמנית מפורסמת נחקר באזהרה בעקבות חשדות כי שיחד רס"ר מבסיס תל השומר, תמורת הקלות בשירותו הצבאי. הנגד נעצר היום (רביעי) על ידי המשטרה הצבאית החוקרת, בחשד שקיבל שוחד משני חיילים המשרתים תחתיו, בתמורה להקלה בתורניות. אחד החיילים שלכאורה נתן לרס"ר שוחד, הוא אח של דוגמנית בינלאומית מפורסמת.



במצ"ח ביצעו בימים האחרונים כמה פעולות חקירה סמויות והיום בבוקר עצרו לחקירה את הרס"ר, נגד בכיר בדרגת רב נגד (הדרגה הגבוהה ביותר בקרב נגדים אנשי קבע). הלילה הוא הובא לבית הדין הצבאי ביפו בפני שופט בדיון, בבקשה להאריך את מעצרו. לאחר הדיון שוחרר הרס"ר למעצר בית בתנאים מגבילים עד סוף החודש. בנוסף בית הדין קבע כי הוא לא יוכל להיכנס לבסיס וליצור קשר עם חייליו.



הרס"ר כאמור משרת בבסיס תל השומר, ביחידה המשויכת לאגף כוח אדם בצה"ל. בין היתר בודקים במשטרה הצבאית האם הוא יצר סביבו "מפעל" הקלות לחיילים, שתמורת סכום כסף שיחרר אותם מתורנויות, הקל עליהם בשיבוץ מטלות כגון עבודות רס"ר, שמירות ותורנויות מטבח.




הטבות ושוברים למסעדות



שני החיילים בשלב זה לא נעצרו אולם מסרו עדות במשטרה הצבאית. בצה"ל ימתינו לסיום החקירה והמלצות המשטרה הצבאית, כדי להחליט באיזה מישור להעניש את החיילים. ייתכן שהם יוענשו במישור המשמעתי בלבד, למרות החשד שהשניים ביצעו עבירת שוחד לא פחות מאותו מפקד שקיבל את ההטבות.



על פי החקירה עולה כי הרס"ר זכה לסכומי כסף נאים והטבות נוספות כמו שוברים למסעדות. ברשת כבר הופץ שמה של הדוגמנית המפורסמת, אחותו של אחד החיילים ולצד השם גם הערות בוטות כלפי משפחתה.



גם אחיה השני של הדוגמנית עלה לכותרות לאחרונה בהקשרים אחרים ולא חיוביים. בני המשפחה סירבו להתייחס לפרשה אך שכרו עורך דין לייצג את בנם. מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בחקירת המשטרה הצבאית החוקרת".