כל שיותר חם בחוץ ורמת השיזוף הפוטנציאלי עולה למקסימום, יש בי רצון לחזור לגוונים הרגועים והקלילים, שימתנו מעט את מערבולת הצבעים הקיצית. הצבע שבעיני הכי עונה לדרישה הזאת, הוא הצבע הוורוד ממניפת הפסטלים, שהתגנב כבר באביב האחרון אל המלתחה שלנו. הגוון העדין, שהוא טון אחד בין גון הרוז קוורץ לוורוד בייבי, מצליח מצד אחד להיות נאיבי, ומצד שני להישאר מתוחכם ועדכני.



אז אני מציעה שתוציאו לכם מהראש שוורוד בייבי שייך רק לעולם הילדים, כי הוא כבר צבע לגיטימי שלאט־לאט הצליח לכבוש את מסלולי התצוגות של בתי אופנה מובילים כמו אוסקר דה לרנטה וגוצ'י. למעשה, הגוון הישן־חדש הזה נותן לדעתי פייט לצבע הניוד שתפס בעונות קודמות מקום נכבד בארון הבגדים שלנו. כמו כן, הוא מאפשר לנשים שלא אוהבות ללבוש לבן לעטות צבע בהיר אך לא דומיננטי מדי. מכיוון שהוא כל כך רך וניטרלי, הוא ייראה נפלא על כל גון עור - גם על הכהות והשזופות שבינינו וגם על בעלות העור החיוור. יתרון נוסף, תוכלו לאבזר אותו בקשת רחבה של צבעים. ובגלל העובדה שהוא כל כך עדין, אפשר להתפרע עם אביזרים דומיננטיים יחסית בלי להרגיש שזה מוגזם.









צילומים: גלעד בר שלו, זוהר שטרית, הנס מוריץ, עדי גלעד, שרבן לופו, עומר ואסף מסינגר, יוהאן סנזי, ולרי בלקינד, דיוויד ווילס, קמילה סימון, יח''צ