הראפר ד"ר דרה מסתבך - תקרית מאוד לא נעימה אירעה לראפר ד"ר דרה לפני מספר ימים, כאשר זה חזר לביתו וגילה שמישהו חונה לו בשביל הגישה.  דרה ביקש מנהג הרכב החוסם להזיז את רכבו ולאפשר לו לחנות בחניה הפרטית שלו. הנהג אומנם ציית אך לא חסך במילים, וקילל את הראפר ההמום. לפי הדיווחים, דרה שלף את הטלפון הנייד שלו, ככל הנראה כדי לצלם את הנהג החצוף, וזה פלט בתגובה – "שוב איש שחור עם אקדח". הנהג לא הסתפק בכך ואף צלצל למוקד המשטרה והתלונן כי דרה שלף אקדח לעברו.



משטרת לוס אנג'לס מיהרה להגיע למקום ואזקה את הראפר, אקדח – אם תהיתם לא נמצא בין כליו, ובהמשך נודע כי הוא נעצר באופן רשמי. ד"ר דרה טרם הגיב לפרשה המביכה, אך לפי הפרסומים באתר TMZ, התיק יעבור כעת לתובע המחוזי שיקבע האם יש לפתוח בחקירה.



ד"ר דרה. צילום: רויטרס
ד"ר דרה. צילום: רויטרס






ג'סטין טימברלייק חוטף



ג'סטין טימברלייק. צילום: Getty Images
ג'סטין טימברלייק. צילום: Getty Images



ואם בהתערבות משטרתית עסקינן, אז קבלו תקרית נוספת, גם היא לא נעימה במיוחד, שהתרחשה במהלך טורניר גולף בו שיחקו מספר סלבריטאים, ביניהם גם – ג'סטין טימברלייק. הזמר צעד בין ההמון המרוגש, כשלפתע יד של מעריץ נשלחה לעברו וסטרה על פניו. טימברלייק ההמום הסתובב אל עבר המעריץ וניסה לברר מדוע סטר לו.



המעריץ – שככל הנראה היה שיכור, טען כי בסה"כ רצה לגעת בטימברלייק, ופשוט התלהב יתר על המידה. הזמר החליט שלא להגיש תלונה, אך המעריץ התפרע במקום, ולבסוף נעצר באשמת הפרת הסדר הציבורי. ועל זה נאמר - מחיר התהילה.




חדשות המוזיקה – נעמה חןeco99fm