יובנטוס הפקידה את סכום השחרור ופתחה בעידן חדש. גונסאלו היגוואין עובר מנאפולי תמורת 90 מיליון יורו, יחתום על חוזה לארבע שנים עם הגברת הזקנה וישתכר מדי עונה 7.5 מיליון יורו - השכר הגבוה ביותר בסרייה A.



היגוואין (28) ניפץ במהלך העונה החולפת שיא בן עשרות שנים כשהבקיע 36 שערי ליגה בעונה אחת. החלוץ הארגנטיני הפך ליקיר העיר נאפולי מאז הגעתו מריאל מדריד, אבל כעת צפוי להפוך לאויב של התכולים מדרום איטליה.



הסכום אותו העבירה יובנטוס, 90 מיליון יורו שישולמו במהלך השנתיים הקרובות, נמוך יותר מסעיף השחרור העקרוני שקבעה נאפולי. הסיבה ל"הנחה" היא שיובה הפעילה את הסעיף ולא השחקן עצמו, לכן קיים פער בן 4.5 מיליון יורו.



התשלום בסך 90 מיליון יורו הפך את היגוואין לשחקן היקר ביותר בהיסטוריה של הליגה האיטלקית ולהעברה השלישית הכי יקרה בהיסטוריה העולמית, אחרי כריסטיאנו רונאלדו (94 מיליון יורו) וגארת' בייל (101 מיליון). השיאן הקודם בסרייה A היה הרנאן קרספו, החלוץ הארגנטיני שעבר מפארמה ללאציו תמורת 55 מיליון יורו.



מי שצפוי לעזוב את חוליית ההתקפה של יובנטוס הוא סימונה זאזה, לאחר שאלבארו מוראטה כבר נרכש בחזרה על ידי ריאל מדריד. מי שאמור להתמודד מול הארגנטיני על דקות הוא מריו מנדז'וקיץ', כאשר מי שישלים את החוד הוא פאולו דיבאלה הצעיר.