עופר לוי מוציא סינגל שני, "אל תוותרי", פרי עבודתם המשותפת של גוסטו (מילים ולחן) ועופר לוי (עיבוד בשת"פ ציקי זנתי). לוי חוזר למקורות בסגנון הטורקי, שמתלבש עליו בול. גוסטו מצליח להתאים לחן נהדר, המשתלב עם הגשתו הפנומנלית, קולו הנעים והמצמרר של לוי, וקולע למטרה. שאפו ענקי!




עדן בן זקן ופאר טסי משחררים את "כל עיר שלנו". שילוב בין זמרת השנה לזוכה פרס אקו"ם לשיר השנה מפיח ציפייה ותקווה ללהיט קיץ שהולך לשבור את הרשת. התוצאה: חוסר משווע של כימיה, אובר־דרמתיות של בן זקן אל מול אובר־התאמצות גרונית של טסי. בסך הכל מדובר בשיר מקפיץ, קליט, בעיקר בפזמון, אך לא בביצוע של הצמד הנ"ל.



אליקם בוטה פותח את הקיץ עם סינגל קצבי, "הלילה", שכתב והלחין לעיבוד והפקה מוזיקלית של עמוס כהן. שיר בסגנון י"ת (ר"ת: ים תיכוני) מגניב ומשמח במיוחד. לבוטה צבע קול יפהפה, שמצליח לשלב ביצירותיו סגנון נעים, שכל קהל יכול להתחבר אליו. לאו דווקא במגזר הדתי־חרדי. מצווה לשים אוזן.



מרגלית צנעני חוזרת עם בלדה מרגשת, "רחוק מכאן", שכתב והלחין בנה, אסף צנעני, לעיבוד מעולה של נדב ביטון. על הבית הראשון והפזמון משתלט קולה העוצמתי והמחוספס של מרגול, המלווה בנגינת פסנתר. לקראת הבית השני מצטרף כשחקן חיזוק סקסופון סופרן (דור אסרף) בנגינה עילאית, המבליט את יכולותיה הקוליות של מרגול ואת המנעד הרחב שלה ומשגר פצצה מתקתקת למעמקי הנשמה. שוב הוכיחה מרגול שהיא עדיין מלכת הסול־בלוז הבלתי מעורערת.



תמיר גל משחרר סינגל חדש, "הזיות שיגעונות", שכתבה ימית אסף ללחן והפקה מוזיקלית של יוני סלע. השיר מבוסס על סיפור אמיתי: אדם שחלה באמצע החיים, ובעקבות בריאות לקויה נכנס להתקפי חרדה ודיכאון. לא ברור מה עלה בדעתם של יוצרי השיר, כשהימרו דווקא על גל לביצוע השיר, חוץ מלהביא את החרדתיים והדיכאוניים לכדי התאבדות. הדבר הטוב היחיד בשיר הוא הלחן, שהולך לאיבוד בגלל עיבוד מבולבל, טקסט שבלוני והקול של גל שאבד עליו הכלח. אי אפשר להאזין לשיר בלי לרצות לעשות חרקירי.