תביעת המיליונים של אחייניו של מייקל ג'קסון

על אף שמייקל ג'קסון הלך לעולמו לפני שבע שנים, כוכב הפופ ממשיך להעסיק את כלי התקשורת בכל רחבי העולם גם בימים אלה. הפעם מדובר בתביעה על סך 100 מיליון דולר שהגישו אחייניו של ג'קסון כנגד המגזין radar online, בטענה כי המגזין חיבר בינם לבין הטענות על פרשיות ההתעללות המינית של דודם.



בחודש יוני האחרון פירסם המגזין דוחות משטרתיים משנת 2003 שתיארו חיפושים שנערכו באחוזתו של ג'קסון. בדוחות נחשף כי ג'קסון החזיק בביתו ספרים עם תמונות עירום של ילדים. באתר נכתב כי בין התמונות נמצאו גם צילומים של אחייניו של ג'קסון.



בתביעה נכתב כי אחייניו של ג'קסון נפגעו אישית ומקצועית מהפרסומים. התובעים ביקשו שהאתר יפרסם תיקון לדברים עד תחילת חודש יולי, אך האתר סירב, וכעת האחיינים דורשים 100 מיליון דולרים פיצוי על עוגמת הנפש.



הגנגם עדיין בסטייל


נסיים עם להיט אחד ענק שיצא בדיוק לפני ארבע שנים והפך בין לילה לשיר המוכר בעולם – "גנגם סטייל" של הראפר הדרום קוריאני סיי.

לרוב, לשירים – גם אם הם להיטים ענקיים, יש חיי מדף קצרים מאוד, וברגע שמגיע הלהיט הבא, הם הופכים לעוד שיר שפעם כולם אהבו. במקרה של "גנגם סטייל" – לא כך הדבר. 



מגזין פורבס מפרסם כי השיר, על אף שלא המריא בתחנות הרדיו, ולמעשה גם המכירות שלו לא היו בשמיים – הצליח, ועדיין מצליח לשבור כל שיאי רשת אפשריים. השיר זכה עד כה לשני מיליארד ושש מאות מיליון צפיות – ומדורג כשיר המואזן ביותר ביו טיוב.

למעשה, מדובר בשיר הראשון שעבר את רף מיליארד הצפיות – ואין אומן שקרוב לשבור שיא זה. גם בימים אלה גנגם סטייל זוכה לשלושה מיליון צפיות ביום, ומשאיר את כל להיטי הענק של הכוכבים הכי גדולים – רחוק מאחוריו.