צ'רלי אזריה, אביו של אלאור אזריה, החייל הנאשם בהריגת מחבל מתל רומידה, התמוטט הערב (ראשון) ופונה ליחידה לטיפול נמרץ בבית החולים אסף הרופא. אזריה חש ברע כל אחר הצהריים ובני המשפחה ראו כי הוא מבולבל ומתקשה לתקשר. עלה חשש שמדובר באירוע מוחי, ולפיכך הוחלט לא לקחת סיכונים ולפנות את אזריה האב לבית החולים. אזריה עבר סדרה של בדיקות ויתכן כי יישאר הלילה להמשך טיפול והשגחה.

משפטו של בנו, אלאור אזריה, נכנס לחודשו החמישי לאחר שבשבוע שעבר הגיע לשיא עת אלאור עצמו העיד במשך שלושה ימים. מקורב למשפחה סיפר למעריב און ליין כך: "אנחנו היינו בכל הדיונים ושמענו את אלאור אומר את האמת על מה שקרה שם, ואנחנו לא מבינים איך התקשורת מפרשת את הדברים אחרת. המשפחה כולה מפורקת, האבא רואה את הסבל של בנו, רואה איך התובע הצבאי תוקף אותו כאחרון הפושעים וזה גומר אותו. תוסיף לזה שהתקשורת גוזרת את דינו ללא רחם, והנה, יש לך התמוטטות". מקורב נוסף סיפר כי גם אימו של אזריה, אושרה, לא מתפקדת מאז ראתה את בנה עולה על דוכן העדים: "האימא לא אוכלת מאז", הוא סיפר.

צ'רלי הביע זעם בעבר על התנהלות התביעה הצבאית ומערכת המשפט הצבאית: "קצינים מנסים לשמור על התחת שלהם. איפה הגענו? בגללם שלחתי את הבן שלי למחבלים, בשביל זה אני משרת את המדינה 33 שנה? הם יודעים מה זה חברון? הם היו פעם בחברון? אני סומך על מערכת המשפט. כל השקרים ייצאו החוצה רק משפט צדק. אני לא מרגיש שזה משפט צדק, מנסים לתפור לילד שלי תיק. לא צריך להיות חוקר במשטרה 33 שנה כדי לדעת את זה".

הפוסט של אזריה בפייסבוק. צילום מסך


"ביבי, מה הפסקת אש? כנסו בהם"

בסוף השבוע פורסם בכלי התקשורת פוסט שהעלה אלאור אזריה בו הוא מכנה את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, "קוקסינל". הפוסט שפורסם לפני כשנתיים במהלך צוק איתן, עורר סערה בקרב פעילים בליכוד, שדרשו ממשפחת אזריה להתנצל. הפוסט שותף בטוויטר ובקבוצות וואטסאפ פנימיות של פעילי ליכוד על ידי ליאור הררי, שהקים את עמוד הפייסבוק "אוהבים את שרה נתניהו". הררי ציין בשיחה עם "מעריב" כי הוא ראה את הפוסט שהועלה על ידי אדם אחר ושיתף אותו. "לא אני יזמתי את חשיפת הפוסט, אלא רק שיתפתי", הוא ציין, "ביקשתי ממשפחת אזריה להתנצל, הם התנצלו ומבחינתי הפרשה מאחורי".

בפוסט תקף אזריה את נתניהו לנוכח הפסקת האש, ובהמשכו הוריו מגבים את בנם:
אלאור אזריה: "ביבי, יא קוקסינל, מה הפסקת אש, כנסו באמא שלהם".
האב צ'ארלי אזריה: "כל הכבוד, צריך להיכנס באמא שלהם".
הבן: "כן, להרוג את כולם, כהנא צדק".
האם אושרה אזריה: "מוות לכל מי שפוגע ביהודים. מספיק להיות אנושיים. אם צריך – גם נשים וילדים להרוג".