המוזיקאים האיטלקיים עושים זאת שוב

חוץ מאוכל טוב, הרבה יין ונופים יוצאי דופן, מסתבר שבאיטליה יש גם לא מעט אנשים יצירתיים שאוהבים מוזיקה וגם לא מעט אתגרים, כפי שמוכיח לנו הסיפור הבא: בקיץ של שנת 2015 התכנסו כאלף נגנים בעיר קטנה עם פחות ממאה אלף תושבים, ויצרו ג'אם סשן בלתי נשכח, בו ביצעו בלייב את שירם של הפו פייטרס – learn to fly. המטרה שלשמה נוסד המיזם הזה – הגעה של חברי הלהקה לעיר הקטנה באיטליה, אכן הושגה, ודייב גרוהל וחבריו הגיעו בנובמבר לעיר.





כשנה חלפה והמוזיקאים האיטלקים החליטו לשמר את המסורת, ובשבוע שעבר התכנסו – הפעם כאלף ומאתיים נגנים, למופע ענק באצטדיון עמוס קהל, בו ביצעו בלייב להיטים כמו Seven Nation Army של The White Stripes, Smells Like Teen Spirit של נירוונה, Bittersweet Symphony של The Verve ועוד שלל גירסאות כיסוי שישאירו אתכם המומים.

מעוניינים לצפות במחזה המדהים הזה? חפשו את חבורת המוזיקאים המיוחדת הזו - Rockin' 1000 – זהו שמם.

נכד ראשון לדיויד בואי המנוח


נסיים עם ברכות לדנקן ג'ונס – יכול להיות שהשם שלו לא אומר לכם יותר מידי, אבל השם של אביו, דווקא יצלצל לכם מוכר. ג'ונס הוא בנו של דיויד בואי המנוח – במקור דיוויד ג'ונס, ולפני מספר שבועות הוא הפך לאבא בפעם הראשונה. בסוף השבוע שיתף ג'ונס כי השם הנבחר לבנו, הוא דיוויד, על שם סבו.



בואי אומנם לא זכה לראות את נכדו הראשון, אך עם זאת, בחג המולד, מעט לפני מותו התבשר על ההיריון. ג'ונס הוסיף כי דיויד הצעיר נולד בדיוק חצי שנה אחרי מות אביו, שהלך לעולמו בעשרה בינואר. עצב מהול בשמחה – נאחל רק נחת לזוג הצעיר.