אם רכשתם לאחרונה אריזה של פסטה שהגיעה ממפעל פסטלונה - כדאי שתחשבו היטב לפני שאתם ניגשים לאכול. מפקחים של משרד הבריאות מצאו במוצרים של המפעל החיפאי לשלשת עופות ושלל ליקויים, שבגינם הוחלט לסגור את שערי המפעל.

הקביעה של משרד הבריאות הגיעה אחרי שתי ביקורות שנערכו במפעל ובהן נמצאו בעיות בריאותיות חמורות שעלולות להוות סכנה חמורה לבריאות הציבור. הביקורת הראשונה של מפקחי המשרד נערכה ב־9 ביוני השנה. מפקחי שירות המזון המחוזי של לשכת הבריאות המחוזית בחיפה מצאו ליקויים רבים המעידים על ייצור מוצרי מזון בתנאים תברואתיים ירודים ובניגוד לדרישות משרד הבריאות. 
בין היתר מצאו המפקחים כי בוצעו עבודות שיפוץ בפס הייצור של המפעל בזמן הייצור של הפסטה. עשרה ימים לאחר הביקורת הראשונה הוצא צו סגירה למפעל ומנהליו נדרשו לתקן לאלתר שורה של ליקויים שנמצאו.

בשבוע שעבר נערכה ביקורת של פקחי משרד הבריאות, שבה התגלו שוב ליקויים רבים. כמו כן לא תוקנו הליקויים שעלו בביקורת הקודמת. "לשלשת (צואת עופות) נמצאה על גבי יריעת פלסטיק העוטפת את הרביולי בתפזורת", כך כותב בצו הסגירה רופא המחוז, פרופ' שמואל רישפון. 
במשרד הבריאות ציינו כי "אין אף גורם במפעל שאחראי על בטיחות המזון או בקיא בכללי ייצור מזון, ולכן הוצא צו סגירה למפעל".  הצו ניתן ל־30 יום בכפוף לאפשרות להארכתו בתקופה נוספת.