העבריין אבנר הררי, 61, שכונה "המחסל מס' 1 בעולם התחתון", יצא מהכלא לפני 7 חודשים, אחרי שישב במצטבר כ-40 שנה מאחורי סורג ובריח. בראיון לבן כספית ואריה אלדד ב-"רדיו ללא הפסקה 103FM" התייחס הררי למעצר של העבריין מוטי חסין, שנעצר כשהוא חשוד במעורבות בשני מקרי רצח. "עדי המדינה לכלכו את כדור הארץ, אלה אנשים פח אשפה של האבולוציה", תקף הררי, "זה אנשים שעשו בעצמם את הפשע וברגע שהם רואים שתי ספרות על הצוואר שלהם הם מתחילים 'לזמר'. זה נורא ואיום. זה פשוט לא יאמן שזה בא בזוגות כבר, משהו שלא הכרנו בעולם התחתון בימים עברו, משהו שלא מובן".





אלדד הזכיר שעדי מדינה תמיד היו עבריינים שגויסו על ידי המשטרה, אבל הררי טען: "אלה עדי מדינה שקריים, הם שקרנים ביסודות שלהם. אני בטוח במאת האחוזים שאין להם ראיות, לא טביעות אצבע ולא די.אן.איי של החשודים האחרים. בדרך כלל, על פי רוב, העבריינים האלה לא משאירים ראיות בשטח, כך שזה הזוי כל הדבר הזה. תראה איזו מאסה של עדי מדינה על ארבעה-חמישה אנשים, זה יותר עדי מדינה מנאשמים, זה בלתי נתפס".



כספית טען שבמלחמה במשפחות הפשע כל האמצעים כשרים, והזכיר את מותה של מרגריטה לאוטין ז"ל על שפת הים, בניסיון חיסול של עבריין. "זה לא היה לעניין, השיב הררי, "הייתה תאונת עבודה, כמו שקורה בצה"ל תאונות עבודה. זה דבר איום ונורא מה שקרה, כולנו היינו בצער, כל מי שהיה בכלא". "החוצפה של החבר'ה שלך עוברת כל גבול", הטיח בו כספית, "לפני 20 שנה לא היו מפוצצים ג'יפ באמצע עיר מגורים". "כל העבריינים בארץ הם נגד לפגוע בחפים מפשע", השיב הררי, "זה דבר הכי שפל והכי נבזי והכי מחריד שיכול להיות, ואני בטוח שעוברים עליהם ימים קשים, על אותם עבריינים שפגעו באנשים חפים מפשע. זה דבר הכי קשה בעולם".



אלדד שאל אם מדובר בעצלנות או בחוסר אכפתיות. "לפעמים העבריין רוצה להשיג את המטרה ושוכח שיש ילדים בדרך ואנשים חפים מפשע", ענה הררי, "זה קורה, ובדרך כלל מי שעושה את הדברים האלה זה עדי מדינה, אנשים שהם פוטנציאלים להיות עדי מדינה, הם אף פעם בחיים לא יהיו גברים. עדי המדינה שיש היום זה מסכה, כאילו שהם גברים. בן אדם גבר לא יעשה מעשה שיפגע בחפים מפשע. כל העדי מדינה, אני אומר לך שהם לובשי חצאיות, הזבל האלה, אלה פח אשפה של האבולוציה. ומי שפוגע בחפים מפשע, זה רק עדי מדינה יכולים לעשות מעשים כאלה, גברים לא פוגעים באנשים חפים מפשע".



עריכת תוכן: רדיו ללא הפסקה 103FM - אסף נבו