הדרמות של משפחת אוסבורן עולות שלב

נפתח עם המשפחה המוזיקלית – משפחת אוסבורן, שתופסת את כל הכותרות במגזיני המוזיקה בעולם. הנסיבות? לא מחמיאות במיוחד. קלי אוסבורן, בתו של כוכב הרוק אוזי אוסבורן, וזמרת מצליחה בפני עצמה, לא מחבבת במיוחד את הרומן האחרון של אביה, וגם לא מתאמצת להסתיר את העניין.



הזמרת מרבה לצייץ בתקופה האחרונה ציוצים פוגעניים על זוגתו של אביה, או אם תרצו ה"פילגש" שלו, לדבריה. באחד הציוצים פרסמה אוסבורן את מספר הטלפון של האישה, וכתבה שאם מישהו מחפש "חברה זולה" אפשר לפנות אליה. הזמרת הוסיפה: "אבא שלי יהיה בקרוב בן 70, אפשר לטעון כי היא מתעללת בקשישים?"



אם חשבתם שכאן מסתיים הסיפור – שימו לב, זוהי רק תחילתה של הדרמה. הבחורה עמה נמצא אוסבורן בקשר, החליטה לתבוע את קלי, בטענה כי היא התעללה בה והשפילה אותה.



ואם ההשפלה שחוותה עד כה לא מספיקה – אוסבורן האב טוען כעת כי מערכת היחסים בין השניים הייתה מינית ותו לא. בקיצור, לא משעמם במשפחת אוסבורן, גם בגיל 70.



ג'סטין ביבר מתעלל נפשית


נשאר בסוגיות משפטיות והפעם – עם תביעה שהוגשה לפני כשנה על ידי שכניו של ג'סטין ביבר, שטענו כי הזמר התעלל בהם נפשית. כעת, ייאלצו השכנים לעבור אבחון פסיכיאטרי כדי לקבוע האם אכן נגרם להם נזק.



הזוג, ג'פרי וסוזן שוורץ, טוענים כי הזמר קיים מסיבות רועשות, נהג בפרעות ואפילו זרק ביצים על ביתם – תקרית שבעקבותיה שילם פיצויים לבני הזוג. בית המשפט בלוס אנג'לס קבע כי השניים יעברו בדיקה פסיכיאטרית שתימשך כשבע שעות, ובסופה ייקבע האם אכן נגרם להם נזק נפשי. תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם מקטרים על השכנים שלכם!