גבר בן 39, אב לשבעה, נעצר אתמול בצפת בחשד שביצע שורה ארוכה של עבירות מין בילדים ובילדות ממשפחתו וכן בקטינים אחרים. על פי החשד הנחקר, החשוד, במקור תושב יישוב בגזרת תחנת ראשל"צ, ששהה בחו"ל עד לפני חצי שנה, תקף את קורבנותיו החל מהתקופה שהיה נער צעיר ועד לשנים האחרונות, בארץ ובחו"ל. הוא הובא היום (שישי) לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה, בו נקבע כי יוארך מעצרו בעשרה ימים נוספים. 



בית המשפט אסר לפרסם את שם החשוד, זהות הקטינים וזהות המתלוננים בתיק. בתוך כך מבהירים במשטרה כי החקירה נמשכת. לחשוד שנעצר אתמול מיוחסות שורה של עבירות מין חמורות, בהן: אונס קטינה מתחת גיל 14 במשפחה, מעשה סדום בקטין במשפחה, מעשה סדום בקטין בגיל 16-14, מעשה מגונה בקטין במשפחה, התעללות בקטין ועוד.



צעירה עברה אונס, תמונת אילוסטרציה
צעירה עברה אונס, תמונת אילוסטרציה




אב ל-11 ביצע עבירות מין בשתיים מבנותיו



מעצרו של האב בצפת מתרחש כשלושה שבועות לאחר שעצרה המשטרה גבר כבן 50, אבא ל-11 ילדים, החשוד כי לאורך שנים ביצע עבירות מין קשות בשתיים מבנותיו. מעצרו של החשוד, נכדו של אחד מגדולי הפוסקים בעדה החרדית בירושלים, הוארך מספר פעמים.



מהחקירה עולה כי אבי המשפחה, פגע מינית בבתו הגדולה מאז הייתה בת שבע ועד שעזבה את הבית בגיל 17. לאחר עזיבתה, החל האב לפגוע מינית באחותה הקטנה שהייתה אז כבת 11, ועד לחשיפת הפרשה לפני כחודש. המקרה נחשף כשהבת הגדולה גילתה שהאב ממשיך בפגיעותיו גם כלפי אחותה הקטנה, וסיפרה זאת לקרובי המשפחה. המשטרה כאמור פתחה בחקירה, שלוותה ע"י גורמי הרווחה, ולפני שלושה שבועות עצרה את החשוד שהובא לחקירה במרחב ציון.