אתי אלון, ששוחררה ברעש תקשורתי גדול לפני מספר ימים, מבקשת שלא להיחשף לזרקורי התקשורת. אלון שוחררה מכלא נווה תרצה לאחר ריצוי עונש מאסר של 14.5 שנה בגין מעילת ענק של רבע מיליארד שקל, שגרמה לקריסת הבנק למסחר. היא נשפטה ל־17 שנות מאסר ועונשה הוקל מעט לנוכח מה שהוגדר “התנהגות למופת”.



מאז שחרורה מכלא נווה תרצה מסתגרת אלון בדירה בראשון לציון ומנחה את בני משפחתה ואת יועץ התקשורת שלה לא לאפשר לעיתונאים להתקשר אליה או לביתה.



אלון מדגישה שהיא רוצה שכל הפרשה של השחרור שלה תהיה ללא פרסומים ורעש נוסף. קרובת משפחתה מסרה ל”מעריב־השבוע”: “אתי עם בני המשפחה הקרובים מאז השחרור מהמאסר. הייתה אצלנו התרגשות גדולה של כל המשפחה ביום השחרור. עכשיו שוררת בבית אווירה מעורבת. אתי חשה הקלה בשל השחרור, ומצד שני היא כואבת את מות אמה. כל מה שהיא רוצה זה רק להוריד פרופיל ולחזור לפינה שלה כדי לא לפגוע באף אחד מעבר למה שקרה לפני 14.5 שנה. על כך היא התנצלה ושילמה את חובה”.



קרובת המשפחה הוסיפה: “אתי כאמור באבל על מותה של אמה לפני שבועיים. אמא שלה תמכה בה לכל אורך המאסר והיא נפטרה ממש לפני השחרור של אתי”. מעבר לכך לא הסכימו בני המשפחה להתייחס למצבה של אלון וציינו שכל מה שהיא מבקשת זה להיות בחיק משפחתה.