שי גולדשטיין ודרור רפאל, מהצמדים המוכרים והאהובים בעולם התקשורת והבידור בישראל, סיימו הבוקר (רביעי) לשדר יחד את תוכניתם המשותפת האחרונה ברדיו. התוכנית "שי ודרור" שודרה הבוקר בפעם האחרונה ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", שהיה הבית של הצמד בתשע השנים האחרונות, מספטמבר 2007, מדי בוקר בין 7:00 ל-9:00. בסך הכל שיתפו השניים פעולה משך 20 שנה, בהן שידרו יחד ברדיו ובטלוויזיה, כשהאלמנט התקשורתי שהפך לסימן ההיכר שלהם הוא שיחת הטלפון המפתיעה, אשר זכתה לחיקויים רבים בעולם התקשורת.




דרור רפאל אמר בשידור: "זהו. כאן הסתיימו שידורינו. היה נחמד, נעים וטוב. בהצלחה לכולנו כל אחד בדרכו. היה לנו נורא כיף להיות כאן. כאן היינו 7 או 8 שנים. ולפני זה היינו, סך הכל איזה 20 שנה של פעילות אינסופית שמסתכמת ב... די דומה אחת לשנייה כל הפעילות. וזהו, כן, צריך לסיים. תודה לכל המנהלים שהיו לנו לאורך כל השנים, שעדיין העסיקו אותנו, למרות כל מיני מהמורות בדרך. בטח אנחנו נתראה בשעות אחרות ובמקומות אחרים. שיהיה לכולנו בהצלחה רבה. בהצלחה לכם בתכניתכם החדשה".



שי גולדשטיין הוסיף: "היה נחמד נכון, וכל דבר מגיע לסופו, בסופו של דבר. תודה לכל המאזינים שהאזינו לנו ב-20 השנים האחרונות. תודה לכל המנהלים שהסכימו לשלם לנו על הדברים האלה שאנחנו עושים פה. ביום שני התכנית החדשה עולה. בהצלחה לך בהמשך דרכך החדשה".


ואז עברו השניים לקטע סאטירי אופייני:



שי: "לך ת...., הרי לא סבלתי אותך מהיום הראשון, , מהרגע הראשון".


דרור: "יא מניאק, יא חרא, למה אותך אפשר לסבול? אתה בלתי נסבל, אתה איש קשה".


שי: "אני הרי אמרתי אחרי השידור הראשון שזה לא יעבוד. אמרו לי 'תמשיך תמשיך', 18 שנה".


דרור: "לא יודע איך שרדתי אותך יום וחצי. יושב לי על הצוואר, ישבת לי על הצוואר".


שי: "הנה עכשיו אתה משתחרר, צא לדרך, ונראה".