יש לכם תכניות ליום חמישי בערב? אם לא, כדאי שתפנו לעצמכם שעתיים מהזמן. השבוע עלתה לאוויר תכנית הרדיו החדשה "הללי אורגינל", בהנחיתו של עיתונאי "מעריב" ופרשן הספורט יוני הללי. התכנית משודרת כאמור ביום חמישי בין השעות 20:00 – 22:00 ב"רדיו צפון ללא הפסקה", הנקלט באיזור הצפון בתדר 104.5FM. בניגוד לתכניות העבר, התכנית פונה לכלל אוהדי הספורט ולא בהכרח לחובבי הכדורגל. בתכנית יהיו דיווחים שוטפים על הנעשה בכל הקבוצות בליגת העל על-ידי עיתונאים ופרשנים, כמו גם ראיונות בלעדיים עם האנשים שעשו לנו את השבוע.



בעלי קריית שמונה, איזי שרצקי, הבטיח שלא יתראיין על קבוצתו עד שיראה איך היא תראה, אלא שאז הוא הבין כי יש תכנית המתעסקת באיזור הצפון ובחר להתראיין. כמו כן, עלו לשידור מנכ"ל מכבי חיפה בעבר איתמר צ'יזיק והבעלים של הפועל חיפה יואב כץ.



התכנית תכלול בין היתר גם את רז זהבי, שיעשה לנו סדר בליגות הנמוכות, הבדרן שאול בדישי, שיקרע אותנו מצחוק, ועוד הפתעות שמחכות למאזינים.



"תמיד יש מקום לשאוף ליותר, אני מצפה שהמאזינים שעולים לדבר יאמרו את מה שהם אומרים לפני השידור בשידור עצמו", אמר הללי לאחר סיום התכנית הראשונה ושלח רמז עבה למאזינים שקיבלו רגליים קרות במהלך השידור. כמו כן מבטיח הללי: "זו רק יריית הפתיחה, מחכות עוד הפתעות".



תוכניתו של יוני הללי, כל יום חמישי ב-20:00, ב"רדיו צפון ללא הפסקה" 104.5FM