ברלין במחווה לבואי

נפתח עם ברלין, שם הונחה אתמול אבן פינה, המנציחה את האומן המנוח דיויד בואי, על ידי ראש העיר של הבירה הגרמנית - מייקל מולר, שאמר כי לבואי היה קשר מיוחד עם העיר ברלין בה התגורר. לוחית הזיכרון עצמה, הוצמדה לבניין בו גר, חי ויצר בואי מ-1976 עד 1978.



שני אלבומים יצר בואי בעת שחי בבית ההוא, אחד מהם הוא "heroes" אחד האלבומים הגדולים ביותר של האומן. על אבן הפינה נכתבו פרטים על חייו ומותו של בואי, וגם ציטוט אחד משיר הנושא של אותו אלבום: "We can be heroes, just for one day" – אנחנו יכולים להיות גיבורים, גם אם זה רק ליום אחד.





דיויד בואי הלך לעולמו בחודש ינואר השנה, בגיל 69 בלבד. בשבועות שלאחר מותו - המדרכה מחוץ לבית בו התגורר, הממוקם ברחוב הומה אדם, הפכה לאתר עלייה לרגל עבור רבבות המעריצים של הזמר. ניתן להניח שאבן הפינה תמשוך לא מעט מעריצים מתגעגעים – גם בעתיד.



ארית'ה מבטלת


בשבוע שעבר סיפרנו לכם על אדל שביטלה בצער רב הופעה שהייתה אמורה לתקיים בפיניקס אריזונה, עקב תשישות, וכעת מתברר כי גם הזמרת הגדולה ארית'ה פרנקלין החליטה שהבריאות שלה חשובה יותר וביטלה מספר הופעות.



פרנקלין, המבוגרת מאדל בכמה שנים טובות וחגגה במרץ האחרון יום הולדת 74, אמרה בהצהרה ששחררה אתמול לכלי התקשורת, כי היא פועלת בעצת רופאיה ומבטלת מספר הופעות שנקבעו לסוף החודש ולחודש הבא.



מלכת הסול תנצל את החודשים הקרובים למנוחה, ותשוב לבמה בחודש נובמבר בכוחות מחודשים. גם בשנה שעברה ביטלה פרנקלין הופעה בלאס וגאס בעקבות תשישות – לא פשוט להיות אומן מצליח – כך מסתבר, אנחנו נאחל רק בריאות.