יום קשה בכבישים: רוכב אופניים חשמליים בן 25 נפגע היום (שבת) מרכב בדרך המכבים בראשון לציון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "אסף הרופא", כשהוא במצב קשה עם פגיעת ראש, מעורפל הכרה. נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה פונה גם הוא לבית החולים כשמצבו קל. לאחר שרוכב האופניים הגיע לחדר הטראומה בבית החולים נמסר כי מצבו התדרדר ומוגדר כעת אנוש, כאשר הרופאים נאבקים על חייו בחדר הטראומה. 



פרמדיק מד"א משה גלבשטיין שטיפל ופינה את הפצוע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 שוכב על הכביש מעורפל הכרה, בסמוך ראינו אופניים מפורקים ורכב מעוך בחלקו הקדמי. ניגשנו לפצוע והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים - הוא סבל מפגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית ולאחר טיפול מהיר בשטח פינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".



זירת התאונה בכביש 232. צילום: דוברות המשטרה
זירת התאונה בכביש 232. צילום: דוברות המשטרה



מוקדם יותר ארעה תאונה קשה נוספת בכביש 232 צפונית לצומת חלץ בין רכב לבין רוכב אופניים. הרוכב, כבן 40, פונה באמצעות מסוק מד"א כשהוא במצב קשה מאוד, עם פגיעה רב מערכתית, מורדם ומונשם לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. התאונות הקשות מגיעות לאחר שבתחילת החודש רוכב אופניים בן 60 נהרג בכביש 4 סמוך לאשקלון מפגיעת רכב פרטי בכביש ניצנים-אשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד''א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הגבר. פרמדיק מד''א נאור סבג סיפר עם הגעתו לזירה כי "מדובר בתאונה קשה, רוכב האופניים ששכב במרכז הכביש נפגע מרכב, לצערנו הפציעה שלו הייתה מאוד קשה, הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".