מותג האופנה GOLBARY השיק את קולקציית הסתיו שלו, רגע לפני תום חופשת הקיץ. קולקציית הסתיו של הרשת ממשיכה להתמקד בנשיות, תוך שהיא מציעה פריטים שיעזרו להרכיב מלתחה על־זמנית. הרשת שמה העונה דגש על הסילואט הנשי, מראה שעון החול ומותן צר. הדרך שלה לעשות זאת היא על ידי שילובי בדים מחטבים, גזרות נכונות והדפסים שיוצרים משחק מעניין של ניגודים. בקולקציה הסתווית תוכלו גם לראות שימוש בדפוסים גיאומטריים (פסים, עיגולים) ומשחקים של שחור־לבן, נגיעות מטאליות, פייטים וניטים, רקמות, תחרות, בדים דמויי עור ועוד.

אהבנו: פלטת הצבעים הסתווית של GOLBARY היא פשוט קלאסית ומשלבת צבעים כמו בורדו וירוק עמוק. יש בקולקציה לא מעט פריטים מדויקים ונוחים, שילוו אותנו גם הרבה אחרי שהסתיו יחלוף.
אהבנו פחות: כמו בעונות הקודמות, הרשת נותנת מקום נרחב להדפסי הפרחים, שקצת נמאסו עלינו. בעיקר כשהבחירות הפרחוניות שלהם נראות תמיד מבוגרות מאוד. גם בפריטים שנכנסים לקטגוריה של מראה אתני, הם קצת הגזימו ברקמות ובתחרות.
מחירים: החל מ־69.90 שקל.
להשיג בחנויות הרשת



בהשראה יפנית

מותג האופנה Sack’s משיק את קולקציית סתיו־חורף 2016־2017, כהמשך טבעי לקולקציית הריזורט שהוא השיק רק לפני כמה שבועות. בקולקציית הריזורט שלהם היה אפשר לראות שמלות גלבייה בגזרה משוחררת, שהקו שלהן ממשיך גם לעונה הבאה. לצד הלוק האוריינטלי שעשה לנו תחושה של חופשה בחוף באיזה אי נסתר, תמצאו בעונה הקרובה גם לא מעט השפעות יפניות, אם בבדים ואם בהדפסים. הדגש הוא על מראה נינוח שישתלב בטבעיות במהלך היום שלכם. לצד בדי המשי שהפכו כבר לקלאסיקה בקולקציות של Sack’s, העונה אפשר לראות גם בדים חדשים כמו עור. העור שהם משתמשים בו רך יותר ממה שאנחנו מכירים בדרך כלל, ולכן משתלב בטבעיות בגזרות הנשיות והרכות של המותג. הצבעוניות של הקולקציה מעודנת מאוד, ולצד השחור והאפור הנצחיים, אפשר לראות גוונים של בורדו, כחול, ירוק־זית, חום, מוקה ולבן.

צילום: גורן ליובונצ'יץ'

אהבנו: את פריטי העור שתופסים חלק עיקרי בקולקציה, וכן את הצבעוניות הנעימה והלא משתלטת.


אהבנו פחות: למעצבים ב־Sack’s יש חיבה לא מוסברת ויתרה למכנסי חיתול, ואכן אפשר למצוא אותם בשפע בקולקציה. חבל, כי הם יושבים יפה רק על קומץ קטן של נשים. כמו כן, בין שלל ההדפסים שנכללים בקולקציה יש כמה חיוורים, שאם בוחרים ללבוש אותם כחליפה, הם נראים קצת כמו פיג’מה.


טווח מחירים: 198־1,180 שקל.


להשיג בחנויות הרשת


חדשות

זריקת אנרגיה
מותג הספורט UNDER ARMOUR השיק לאחרונה נעלי ריצה המיוצרות בטכנולוגיית ה־SPEEDFORM. מדובר בטכנולוגיה חדישה שאמורה להחזיר אנרגיה במהלך הריצה. הנעליים קלות ובעלות מבנה אנטומי ובולם זעזועים, המעוצב בתבנית מיוחדת לאצבעות הרגל. עם בדים דקים ונושמים הנעליים מעניקות לרצים אפס חיכוך בזמן הריצה - ותמיכה מקסימלית לכף הרגל.


מחיר: כ־700 שקל.


להשיג ברשת גט פרו ברחבי הארץ ובחנויות ספורט נבחרות


חדשה בשכונה
מעצב תכשיטי היוקרה גיל נויהאוס ובעל המותג “נויהאוס” פתח חנות קונספט חדשה בעיירת הנופש מרביאה בריביירה הספרדית. החנות נפתחה בשבוע שעבר, באירוע השקה יוקרתי במלון “פונטה רומנו”. תכשיטי המותג של נויהאוס כבר משווקים בחנויות בציריך, לאס וגאס, מוסקבה ותל אביב.



דור הזהב


לאחרונה עלה אתר רכישות חדש לאוויר, הפונה לדור הצעיר: youme. את האתר, המציע תכשיטי זהב לילדות ולנערות, השיקה חברת “ברכת זהב”. באתר נמכרים עגילים צמודים, עגילים נתלים, שרשראות זהב, שרשראות עם שם ועוד.


מחירים: 150־540 שקל.


להשיג ב־youme.co.il