ראשי מכבי חיפה ובני סכנין נפגשו על מנת לדון בהעברתו של ז'אורז'יניו למועדון מהכרמל, אבל לא הגיעו לסיכום. בין הצדדים קיימים פערים הן לגבי הסכום שישולם עבור הברזילאי והן לגבי השחקנים אותם רוצה סכנין במסגרת העסקה, כאשר השמות שהוזכרו הם שחר הירש וג'אבר עטאא.



בסכנין מבינים כי ז'אורז'יניו יהיה יכול לעזוב אותם בקיץ בחינם, ועל כן הם מנסים למכור אותו עוד לפני בחצי מיליון יורו. בעקבות כך, השיחות בין הצדדים עשויות להימשך בימים הקרובים. אם המהלך לא יבשיל עד השבוע הבא, אז ייסגר חלון ההעברות, עשויה מכבי חיפה לנסות לצרפו לקראת העונה הבאה.



כעת המאמץ של תור-כריסטיאן קרלסן והמאמן רנה מולנסטיין יישא פרי כשג'אבר צפוי לעשות את הדרך ההפוכה בהשאלה בנוסף לסכום של חצי מיליון יורו. הצוות המקצועי של הירוקים התלהב מההצטרפות קדימה של הברזילאי ובונה עליו רבות. אם הברזילאי אכן יגיע אמור גארי קגלמאכר לאייש את עמדת המגן הימני בלא מעט משחקים כאשר ז'אורז'יניו עצמו יוצב בקישור.



במכבי חיפה חששו לאבד את האופציה לרכוש את הברזילאי מאחר וחוזהו מסתיים בתום העונה וכבר בינואר יכול לחתום במועדון אחר ואילו בסכנין הבינו כי עליהם להתגמש אם ברצונם להרוויח על השחקן סכום מכובד.



בנושא אחר, החלוץ, אלירן עטר ישוב בתוך חודש לסגל וישולב בהדרגה כפי שעושה באימונים האישיים בימים האחרונים.