הזמר והמוזיקאי דניאל סלומון התארח באולפן של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", במסגרת פינת המוזיקה השבועית של דודי פטימר. סלומון ביצע שנייהם מלהיטיו הגדולים, "אהבה" ו"רבות הדרכים", אותו הקליט במקור בדואט עם דנה עדיני.



"לאחרונה הוצאתי אוסף שירים בהופעה חיה, יחד עם דנה עדיני ונגני כלי מיתר", סיפר. "בהופעות חגגנו עשור לאלבום 'רבות הדרכים', אז ביצענו אותו מתחילתו ועד סופו. אחר כך עשינו את מיטב הלהיטים וביצועים לשירים שאנחנו אוהבים. אחרי שהכל היה מוקלט, בחרתי את הביצועים הטובים ביותר ועשיתי סדר. התוצאה הייתה שילוב בין שירים שלי לבין ביצועים לשירים ישראלים שאני אוהב. כיום אני עובד על חומרים חדשים שלי שאני מקווה בקרוב להוציא. במקביל אני עובד על פרויקט עם המוזיקאי הנפלא אדם בן אמיתי, שצפוי לצאת כאלבום בפני עצמו במהלך השנה הקרובה".

"בעיני השראה ליצור קיימת בכל רגע נתון, בכל דבר ואצל כל אחד", אמר סלומון. "אם אני פוגש מישהו, אחרי שתי שאלות שאני שואל אותו, יש השראה. על כל סיפור חיים אפשר לכתוב שיר אם לא ספר. כך שהשראה קיימת בכל דבר, השאלה אם אתה נותן לה להיכנס, נותן לה לעשות בך משהו. בוב דילן אמר פעם שמי שכותב שירים כותב תמיד, הוא כותב כל הזמן, הבעיה שהוא כותב הרבה פעמים את אותו השיר".

על הפיכתו ממוזיקאי לזמר-יוצר הוסיף סלומון: "זה מה שתמיד רציתי לעשות. כבר מגיל מאוד צעיר. למדתי מוזיקה החל מגיל חמש, מוזיקה קלאסית, ובגיל 13 כבר ידעתי שאני רוצה לעשות שירים, לשיר ולהוציא אלבומים משלי. אבל, כמו שאמר ג'ון לנון, שהחיים זה מה שקורה לנו בזמן שאנחנו מתכננים תוכניות, החיים פגשו אותי ועשיתי כל מיני דברים בדרך, עד שהייתי בשל".

"גבי גזית", כל בוקר ב-10:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו