אפל השיקה הערב (רביעי) את מכשיר האייפון 7 בטקס בסן פרנסיסקו. חובבי האייפון יוכלו להזמין את המכשיר החדש כבר יומיים לאחר הצגתו הרשמית, כאשר המכירה תחל ב־16 בספטמבר.



21:54 חזרה לפן האמנותי של הערב, הופעה חיה של הזמרת סיה. 



21:25 שקע הטעינה מסוגל להיות גם שקע לאוזניות. האייפון לא יכלול שקע לאוזניות, פרידה רשמית מהשקע לחיבור האוזנייה. 



21:24 רמקולים סטריאופונים עם ווליום כפול 



21:10 מצלמה אחת פלאש מרובע, צמצם משודרג, שדרוג היכולת לצלם בחושך ולצלם תמונות רצופות.



21:08 שימו לב האייפון יהיה עמיד במים. ד"ש לטכנאי התיקון המתפרנסים מזה.



21:06 הדיווחים המוקדמים זוכים לאישור: מצלמה כפולה, אין שקע לאוזניות. "האייפון 7 יהפוך את כל מה שאתם עושים ביום יום לטוב יותר". כך הציג טים קוק את המכשיר. עיצוב חדש לאייפון 7, צבע חדש וגימור חדש, המעבר בין המתכת לזכוכית יהיה בלתי מורגש. צבע שחור חדש שייקרא פחם, בנוסף לצבע שחור הפסנתר. האייפון יהיה עמיד במים.



21:04 מחיר משוער בישראל 4,800 ש"ח, 650 דולר בארה"ב. 



21:02  מגוון רחב של חברות חשמל מובילות שיתפו פעולה עם אפל, וכך נוכל להפעיל בעזרת האייפון 7 מכשירי חשמל רבים. ההודעות הכתובות באיימסג' יקבלו תוספות של סטיקרים, זיקוקי דינור, והדמיות של קונפטי. ו"עכשיו קבלו את אייפון 7 הפלאפון הטוב ביותר שהמצאנו" כך אומר טים קוק. המעצב הראשי של אפל מציג וידאו על החדשנות העיצובית שתהיה במכשיר החדש.



20:57 רגע האמת מגיע: האייפון עולה לבמה. מערכת ההפעלה ios 10 תושק לראשונה בדקות הקרובות. ברגע שנרים את האייפון למעלה לכיוון הפנים שלנו המסך ידלק.



20:55 הדור הראשון של השעונים ירד מחירו וב-16 לספטמבר תצא מערכת ההפעלה החדשה של השעונים, לגבי האפל ווטש נייקי פלוס (שם השעון החכם), כנראה גם תאריך היציאה לאור הוא 16 בספטמבר.



20:53 נזכיר שטרם הוצג האייפון 7, השאל ההיא האם זה מרמז על שדרוגים מועטים מהצפוי. אפל מכוונת את ההתלהבות לאפל ווטש נייק פלוס.



20:51 שיתוף פעולה חדש בשעון החכם של אפל יהיה עם חברת נייקי, אפל ווטש. נשיא נייק טרוור אדווארדס עולה על הבמה. השעון החכם מכוון לספורטאים ואתלטים.



20:40 קוק מציג את הדור הבא של השעונים החכמים הכולל חיישן מיוחד לשחיינים. השעון החכם עמיד למים ומתאים לספורטאים, אין בעיה לשחות לעומק מים.



20:32 גרסאות מובייל של משחקי המחשב של נינטנדו יגיעו לחנות האפליקציות של אפל. בין המשחקים החדשים יהיה גם סופר מריו ראן, אשר צפוי להכנס לחנות האפליקציות לקראת סוף עונת החגים הקרובה. בעקבות ההכרזה על כך המנייה של נינטנדו עולה בעשרות אחוזים. 



20:25 טים קוק מציג את שעון אפל החדש



20:11 קוק עולה הבמה ומסביר שהקהל עדיין אוהב אפליקציות, הורדות של אפליקציה עלו ב-106 אחוזים בחודשיים האחרונים.



20:10 צלילים מתוך שירו של הראפר הקנדי, דרייק, עולים באולם הכינוס, רגעים ספורים טרם עלייתו של טים קוק, מנכ"ל אפל, להשקה המסקרנת של אייפון 7, הצפויה להתחיל בדקות הקרובות.