תמו המחאות: אמש הגיע ועד ההורים של בית הספר ממ״ד (ממלכתי דתי) הראל בשכונת רמות בירושלים להסכמות עם העירייה בדבר מתווה פתרון למצוקת הצפיפות בבית הספר החרדי הסמוך ללא פגיעה בשטחי בית הספר הממ״ד. המתווה מתאר פתרון קבע שייתן מענה לצרכי בית הספר החרדי ליותר מעשור. 

כמהלך זמני של שנתיים יושאלו שתי כיתות והחצר תשותף בהסדר בין הצדדים. ראש העיר ירושלים ניר ברקת ומנכ״ל העיריה אמנון מרחב נתנו התחייבות שלטונית להחזרת המצב לקדמותו בתום השנתיים. מוועד הורי בית הספר נמסר כי "לאורך כל הדרך הדגשנו כי אין לנו מחלוקת עם שכנינו החרדים. כתושבי רמות אנו דוגלים בשכנות טובה ולאור זאת ניהלנו במהלך כל הימים האחרונים דו שיח ישיר ובלתי אמצעי גם עם ועד ההורים בבית הספר הסמוך. אנו מאמינים ששיחה ישירה בין אחים ושכנים היא הדרך הנכונה למצוא פתרונות למצוקת האחד שלא על חשבון האחר. נמשיך ונקיים דו שיח ישיר ומכבד עם שכנינו גם בהמשך".
עוד אמרו בוועד ההורים כי "בית הספר הממ״ד הוא נכס חשוב לאוכלוסייה הציונית דתית כולה בשכונת רמות. הקהילה הציונית בשכונת רמות הרימה קול ברור שעל מנת לשמר את צביון השכונה והאוכלוסייה הכללית בה יש לחזק ולא לפגוע בנכסים החשובים לה ויש עוד דברים רבים לעשות על מנת להבטיח את אופייה הפלורליסטי".

כזכור, בית הספר הממלכתי דתי הראל השבית מתחילת שנת הלימודים במשך שעתיים את הלימודים. מהלך זה בוצע בשל החלטת העירייה יממה לפני פתיחת שנת הלימודים, להעביר כיתות וחצר מבית הספר לבית הספר החרדי ״אוהל רחל״ הסמוך, עד שתושלם בניית מבנה קבע עבורם, החלטה כאמור שהובטחה שתהיה למשך שנתיים בלבד.