נמשכת מגמת ההתחזקות של יאיר לפיד בסקרים. על פי סקר מכון גיאוקרטוגרפיה בראשות פרופסור אבי דגני, ששודר הערב (שישי) בערוץ 1, לו הבחירות היו נערכות היום, הייתה מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד מקבלת 27 מנדטים לעומת 22 בלבד לליכוד. בסקר שפורסם מוקדם יותר השבוע בערוץ 2 לפיד עקף לראשונה את הליכוד, אך שם היה זה בהפרש של שני מנדטים בלבד - 24 מול 22. 
ואלה התוצאות המלאות של הסקר: יש עתיד בראשות לפיד מזנקת בצורה דרמטית כלפי מעלה ומקבלת 27 מנדטים לעומת 11 בכנסת הנוכחית, הליכוד בראשות נתניהו צונחת ל-22 מנדטים לעומת 30 בכנסת הנוכחית, הרשימה המשותפת הופכת למפלגה השלישית בגודלה עם 13 מנדטים, הבית היהודי בראשות נפתלי בנט מגדילה את כוחה מ- 8 מנדטים בכנסת הנוכחית ל- 11 מנדטים, המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג מתרסקת ל-11 מנדטים לעומת 24 בכנסת הנוכחית, ישראל ביתנו בראשות ליברמן עולה אף היא מ-6 מנדטים כיום ל-9 מנדטים בסקר, בדיוק כמו יהדות התורה שעולה אף היא מ-6 מנדטים כיום ל-9 בסקר, מרצ עולה בסקר מ-5 כיום ל-7 מנדטים, כולנו בראשות משה כחלון מתרסקת אף היא מ-10 מנדטים כיום ל-6 מנדטים בסקר וגם ש"ס רושמת ירידה מ 8 מנדטים בכנסת הנוכחית ל-4 בלבד, על גבול אחוז החסימה. 

סקרי המנדטים
השר צחי הנגבי הגיב הערב באולפן ערוץ 1 בביטול לתוצאות הסקר החדש ואמר: "אנחנו משועשעים. היינו במצבים האלה פעם אחר פעם בשנים האחרונות. בסקר האמיתי יש לנו 30 מנדטים. גם על פי הסקר מהערב קואליציה אחרת לא רלבנטית. לפיד לא יכול להקים ממשלה משום שהימין מנצח בבחירות. בבחירות עצמן אנשים לא רוצים קואליצית שמאל וחוזרים להצביע לאיש היחיד שמוערך כמי שיכול להוביל את המדינה – בנימין נתניהו".