תכשיטי אסתר: הדוגמנית אסתי גינזבורג אינה קופאת על שמריה, ומעתה אפשר להכניס אותה גם למשבצת של מעצבת; גינזבורג חברה לחברת Belletto Jewelry העולמית, והתוצאה היא ליין תכשיטים בעיצובה. הקולקציה שלה אחראית דוגמנית־העל מורכבת מחמישה תכשיטים בקו אלגנטי, אך צעיר ומרענן. התכשיטים מתאפיינים בעיצוב גיאומטרי, והם עשויים כסף סטרלינג 925 וציפוי זהב 14k. בחלקם אף משובצים אבני CZ. בליין שלה תוכלו למצוא צמיד, טבעת, טבעת המתפרסת על שלוש אצבעות ותיק עשוי כסף.



אהבנו: אסתי גינזבורג משתדלת להישאר בתודעה שלנו כל הזמן, וכעת, בעודה הפרזנטורית של גולברי, היא מוציאה תחת ידיה ליין שמשדר מסר צעיר ורענן. הקולקציה הנושאת את שמה היא כיפית, מתאימה לכל מטרה ומשלבת אלמנטים עדינים ולא מוגזמים.



אהבנו פחות: הקולקציה מעט דלה, היה אפשר להוסיף לה עוד פריטים. הדבר הכי מוגזם בה הוא תיק הכסף שמחירו מגיע לכמעט 3,000 שקל וקצת חוטא לקהל היעד הצעיר, שלא ימהר (אם בכלל) להוציא סכומים כאלה על אקססוריז.


מחירים: החל מ־290 שקל. להשיג ב־www.bellettojewelry.co.il




אינקה סטייל

לקראת סתיו־חורף 2017־2016, מותג האופנה GALLABIA משיק קולקציה עשירה בגלביות חורפיות, קרדיגנים וחצאיות קלוש ארוכות ונשפכות. קולקציית החורף של המותג עוצבה בהשראת טיול בפרו שעשו המעצבות מרב הדרי ואתי צאייג. הביקור בכפרים ובשווקים המקומיים שאב אותן אל עולם רווי אלמנטים אתניים, ולכן הן בחרו לשאוב את השראתן מעבודות היד האמנותיות של שבט האינקה. ההשראה המקומית הובילה אותן לעצב קולקציה המשלבת, בניגוד לקו הסולידי שלהן בקולקציות קודמות, בדי פרנץ’ טרי עם פסים, סריגים וג’ינסים. העונה זו הפעם הראשונה שהן מציגות חולצות ג’ינס, חצאיות צבעוניות, סריגים וקרדיגנים. הצבעוניות השולטת בקולקציה היא חורפית מאוד ומשלבת אפור מלאנג’, כחול נייבי, בורדו וסגול. לצדם אפשר לראות גם הבלחות של צבעים בהירים.



אהבנו: אפשר לומר שהתאהבתי בחצאיות הקלוש של GALLABIA. הן עושות חשק להתחבר לאווירה הדרום־אמריקאית בלי להיות קיטשיות ומוגזמות. העונה יש לא מעט פריטים שישתלבו נפלא בארון, כמו שמלות ג’ינס, קרדיגנים במראה נקי ועוד.



אהבנו פחות: דווקא בגזרת הגלביות, המותג קצת מתחיל לשעמם ולא מצליח להמציא עצמו מחדש. הגלביות שלהן נראות מצוין על הגוף כמו תמיד, אך חסרות מעוף אופנתי.



טווח מחירים: 590־1,490 שקל. להשיג ב־GALLABIA, רוטשילד 1 בתל אביב, ובקניון ארנה בהרצליה.




אינקה סטייל




חלום של אביזרים


מותג האקססוריז TOUS משיק את קולקציית התכשיטים DAY DREAMS, שמאגדת כמה מפריטי המפתח שהפכו לאיקונות מאז הקמת המותג. לצדה אפשר לראות כמה תת־קולקציות, כמו ICON MESH שמחזירה לתודעה קולקציית צמידים שנוצרה בשנות ה־90; ICON PAVE שמעצימה סמלים בולטים כמו הדובי, הטוליפ, הלב והכוכב, שמגיעים בגימור של יהלומים ואבני חן; ו־NEW COLOR, שבמרכזה נמצאת טבעת הדובי הגדולה בשילוב אבני חן.



מלבד תכשיטים, בקולקציה אפשר לראות מגוון רחב של תיקי DORP, שזוכים לפרשנות מודרנית ואורבנית, בעיקר כשמסתכלים על תיקי הגב. גם קולקציית תיקי KAOS SHOCK חוזרת ומציעה תיקים של שניים באחד. מדובר למעשה בתיקי יד בגודל בינוני עם תיק פנימי נשלף. כמו כן, העונה אפשר לראות שהמותג הוציא קולקציית משקפי ראייה צבעוניים בלוק צעיר.



אהבנו: ב־TOUS ממשיכים העונה עם הקו הצעיר והצבעוני. אהבתי במיוחד לראות כניסה של גוונים חדשים ואופטימיים, שבדרך כלל היינו מוצאים בקולקציות קיץ. על אף חיבתי לתכשיטים, הפריט האהוב עלי בחנות הוא דווקא התיק בתוך תיק, שנראה ממש מעולה עם כל לוק.



אהבנו פחות: הפריטים הכי פחות חביבים עלי הם אלו שבהם הדובי הנצחי של המותג מגיע בגודל ענק ומוגזם, או עם יותר מדי אבנים צבעוניות.


טווח מחירים: 150־14,000 שקל. להשיג ברשת חנויות TOUS.



חלום של אביזרים

 

עושים שוק

ירון דנוך וספי גולן, הבעלים של הדרס קוד והטי מרקט, משיקים את “אבזרת” - יריד לאביזרי אופנה ולייף סטייל. היריד יציע תכשיטים, נעליים, משקפיים, תיקים, אביזרים לבית, כובעים, תמונות ועוד, וישתתפו בו יותר מ־30 מעצבי אביזרים וטקסטיל ישראלים חדשים וותיקים, שיציעו פריטים בהנחות של עד 40%.



מתי: 30.9 (שישי) בשעות 10:00־18:00. 1.10 (שבת) בשעות 10:00־21:00.


מקום: בית המידות, לילינבלום 23, תל אביב.


מחיר כניסה: 10 שקלים.



עושים שוק



זמן חגים

חברת “שעוני עדי” משיקה ליין שעונים במהדורה מוגבלת. השעונים, שישווקו לרגל ראש השנה, יכללו משפטים משיר השירים בליווי סממנים מהחג. השעונים בליין הם אנלוגיים ומגיעים בצבעים כסף וזהב. 



מחיר: 340 שקל. אפשר להשיג בחנות המפעל בקיבוץ קבוצת יבנה ובאתר.



גוון רומנטי


רשת “מנגו” ממשיכה עם הקו הרומנטי ומציעה מגוון פריטים המשלבים מלמלות, תחרות, בדים נשפכים ושכבות. הטרנד הרומנטי משלב פלטת צבעים שכוללת גוני ניוד, שמנת, לבן, גוני אדמה ושחור, שייראו נפלא בארוחות החג הקרובות.


טווח מחירים:  99.90־599.90 שקל. אפשר להשיג בסניפי הרשת.




גוון רומנטי