חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) נעצרה הבוקר (שלישי) על ידי אגף התנועה של המחוז הצפוני בעת שנהגה ברכבה בוואדי ערה תוך שהיא מדברת בטלפון הסלולרי. עם הצגת רישיון הנהיגה שלה התברר כי לח"כ זועבי פסילה בתוקף שנרשמה ע"י משרד הרישוי לתקופה של שלושה חודשים.



זועבי אמרה לשוטרים כי הפסילה בוטלה, אולם אישור הביטול לא נמצא ברשותה. השוטרים הפקידו בידיה דוח בסך 1,000 שקל בגין דיבור בסלולרי והיפנו אותה למשרד הרישוי כדי להסדיר את עניינה ולהמציא להם מסמך המבטל את הפסילה.



מן המשטרה נמסר כי "כמקובל במקרים בהם מדובר בפסילה על ידי משרד הרישוי אנו מפנים את הנהגים להסדרת ענייניהם במשרד הרישוי. במידה וימצא כי ח"כ זועבי נהגה בפסילה ביודעין יפתח נגדה תיק חקירה".



חשוב לציין כי פסילה של משרד הרישוי נובעת בעיקר מקנסות שלא שולמו וככל הנראה גם כאן האירוע הוא דומה. לא מן הנמנע כי אם יובהר כי זועבי נהגה בפסילה ותימצא אשמה, היא עלולה להישלח למאסר בפועל.



מלשכתה של ח"כ זועבי נמסר בתגובה כי "ההודעה של המשטרה שקרית. הרישיון בתוקף עד 2017 אולם נמצא בהתליה". לדבריה היא חייבת לעבור קורס נהיגה מונעת עד סוף 2016. 


מי שלא פספס את ההזדמנות לעקוץ את זועבי  הוא ח"כ אורן חזן (הליכוד), שכתב בטוויטר כי "המחבלת עולה על ההגה ומסכנת את כולנו. מקומה מאחרי סורג ובריח! עד אז, לאור יכולותיה המוכחות בהשטת ספינות מציע לחנין לעזוב את הרכב ולעבור לסירה".