משטרת ישראל הודיעה היום (חמישי) כי חשפה כנופיית סוחרי סמים אשר ביימה חטיפת אדם בעיר לוד. הסיפור החל בתחילת החודש כאשר התקבל דיווח במשטרה על חטיפת אדם, תושב לוד בן 30. על פי הדיווח, הגיעו אל ביתו מספר חשודים, היכו אותו וחטפו אותו לדרום הארץ. מתחקור ראשוני של האירוע עלה כי הרקע ל"חטיפה" הוא חובות הקורבן בשוק הסמים בו היה מעורב.



במקביל החלו להתקבל במשטרה דיווחים על דרישות כופר. עם קבלת הדיווחים החלה המשטרה בביצוע פעולות לאיתור החטוף והמעורבים בחטיפתו, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים. לפני שבועיים אותר "החטוף" והועבר לחקירה, במהלכה התברר כי "החטוף" עסק בסחר בסמים ונקלע לחובות.



הסתבך עם גביית חובות. אילוסטרציה
הסתבך עם גביית חובות. אילוסטרציה



"חטיפה" כאמצעי לחץ 


בעקבות כך, הוא חבר לשותפו לסחר בסמים, תושב לוד בן 36, והם החליטו לביים את חטיפתו כאמצעי לחץ על החייבים לשלם את חובם על סמים שסופקו להם ולהוציא כסף גם ממשפחתו של ה"חטוף", כל זאת באמתלה שהכספים נועדו לפדיונו של "החטוף" משוביו.



במהלך החקירה המורכבת הצליחו החוקרים לאסוף ראיות כנגד שני החשודים הנוספים המעורבים ב"חטיפה" ובסחר בסמים. מדובר בתושבי לוד, בן 22 ובן 23. במהלך החקירה נערך חיפוש בביתו של "החטוף" בלוד ונתפסו 700 גרם חשיש. מעצרם של כל החשודים הוארך עד ליום ראשון.