אדל מקדישה את הופעתה לבראד ואנג'לינה


העולם עדיין מתקשה להתאושש מהפרידה הגדולה של העשור האחרון, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, שפירקו את החבילה לפני מספר ימים והשאירו את כולנו בהלם. מי שיודעת דבר או שניים על פרידות וגם שרה עליהן היא הזמרת אדל, שבחרה להקדיש את הופעתה ביום שלישי האחרון במדיסון סקוור גארדן בניו יורק לצמד בראנג'לינה.



כשהיא עומדת על הבמה מול קהל של עשרות אלפי צופים, הודיעה אדל: "אני צריכה להתייחס לפיל שיש כאן בחדר". הזמרת הוסיפה כי מדובר בסופו של עידן ונראתה שבורה מהפרידה המתוקשרת. כל אותם מעריצים שמתקשים להשתקם מהטרגדיה, מוזמנים להתנחם בפסקול שירי אדל, לא בטוח שהוא יוציא אתכם מהבאסה, אבל בטוח שהוא יעשה לכם נעים באוזן.




הושחתה האנדרטה לזכרו של דיוויד בואי בברלין


לפני חודש סיפרנו לכם על אבן פינה שהונחה בברלין לזכרו של הזמר המנוח דיוויד בואי, והיום אנחנו מתבשרים כי האבן עצמה, ששימשה כמעין אנדרטה, נגנבה. לוחית הזיכרון הוצמדה לבניין בו גר חי ויצר בואי מ-1976 עד 1978, ולפי הדיווחים בעיתונות הגרמנית מעשה הוונדליזם והגניבה התרחש בשבת האחרונה, והנושא נמצא כעת בבדיקת המשטרה.


 דיוויד בואי. צילום: יח"צ
דיוויד בואי. צילום: יח"צ


על אבן הפינה נכתבו פרטים על חייו ומותו של בואי, כמו גם ציטוט אחד משיר הנושא של האלבום ,"Heroes" אותו יצר בואי באותו הבניין: "We can be heroes, just for one day" – אנחנו יכולים להיות גיבורים, אפילו רק ליום אחד. סוף טוב הכל טוב - על אף האירוע החמור, בעת ייצור אבן הפינה, יוצרה לוחית זהה ללוחית שהותקנה על הקיר, כך שהאנדרטה לא נשארה חשופה זמן רב. כעת כולנו תקווה כי האחראי למחדל ייתפס וייענש.



לפלייליסטים נוספים, היכנסו לאתר eco99fm