צביקה פיק, האיש והפאייטים, הגיע להתארח באולפן רדיו "ללא הפסקה" 103FM, בתוכניתם של מיקי לוין ושי חי וענה על כל השאלות, כשביניהן השאלה (אולי) המעניינת מכולן: מתי נזכה לראות את הבמאי ההוליוודי קוונטין טרנטינו תחת חופה וקידושין כדת משה וישראל?



"בדיוק חזרתי מהצגה של 'מרי לו'. מופע חדש של דיוות, מופע שבו יתארחו אמנים מהשורה הראשונה, אני מאוד אוהב לארח, אנחנו מתחילים במוצ"ש הקרוב בזאפה ירושלים. חובי סטאר יבוא להתארח ונועה קירל. את חובי אני מכיר הרבה שנים מאז 'כוכב נולד'. הוא זמר אדיר ונועה תותחית על", סיפר פיק.



על טרנטינו: "זה לא שמועות"


"אף אחד לא קורא לי סבא, הילדים של שרונה קטנים ובגלל שיש לי שני תינוקות שקוראים לי אבא כי אני גם אבא לתינוקות. הקשר עם הילדים לא מפסיק אף פעם גם עם הילדים הגדולים אני אבא כבר המון שנים ועכשיו אני אבא טרי. אני מתעורר בלילות. יש לי בת נשואה ובן שהתחתן השנה ודניאלה עדיין רווקה. דניאלה כרגע בזוגיות עם טרנטינו. הם ביחד וזה לא סתם שמועות והם כבר כמה חודשים ביחד. אני אישית לא הכרתי את טרנטינו עדיין, ואם הם יישארו ביחד אז בוודאי שתהיה היכרות. הפרש גילאים הוא כמובן לא סוגיה אצלי כפי שבמערכת היחסים של עם שירה, אנחנו אפילו לא סופרים את הפרש הגילאים".



קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק. צילום: רויטרס
קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק. צילום: רויטרס



"לא עושה תחרות עם אנשים ששרים את השירים שלי"


"ב'מרי לו' מופיעים אסף הרץ, מאיה בוסקיל, טום באום ועוד כוכבים. אנחנו מתקרבים לכמעט 600 אלף אנשים שראו את המופע. אני לא עושה תחרות עם אנשים ששרים את השירים שלי. גיא זוארץ שגם מופיע בהצגה שר מצוין ועצם זה שההצגה הזו כל כך מצליחה במדינה שבה קשה להצגות להצליח".




פיק סיפר כי הוא לא מנותק מהמצב המדיני: "שמעתי את נאום נתניהו באו"ם ושמעתי שהוא דיבר על פרס וזה היה נאום מאוד מרגש. ביבי נואם מרגש והאנגלית שלו היא תופעת טבע. כשביבי נואם אין סיכוי שיאהבו אותנו באו"ם ופה מחפשים פוליטיקאים, על כל מילה שהם אומרים מתנפלים עליו. אני במופעים בגודל זאפה נוהג לדבר כי הקהל מאוד קרוב אליי פיזית. אני עושה מה שבא לי בקריירה ואני יכול להרשות לעצמי לא לעשות דברים שאני פחות מתחבר אליהם, אני מופיע איך שאני רוצה להופיע ואני מתעסק בלהנות בהופעות ולהנות עם הילדים בבית אוהב את הקהל שמגיע ומורכב מצעירים ומבוגרים".