טל ואביעד שוחחו הבוקר (שני) בתכניתם ב-eco 99FM על שתי סוגיות הרות גורל. הראשונה: הקשר האפשרי בין כדורגלן העבר הברזילאי רונאלדיניו לבין הדוגמנית הישראלית שיר אלמליח. העניין השני היה סערת האירוע לרגל יום הכיפורים, שהיה אמור להתקיים ללא שירת נשים, שבוטל בסופו של דבר. 



כדורגלן העבר, רונאלדיניו התלהב מסרטון התדמית של משרד התיירות ומהדוגמנית שיר אלמליח שמופיעה בו. רונאלדיניו העלה לעמוד האינסטגרם שלו את הסרטון של משרד התיירות ושאל את עוקביו, מי הדוגמנית שמופיעה בו. חלק מהתגובות היו בעלות נופך אנטישמי וחלק מצחיקות כמו "אחשלי, תגיד שלום" והיו גם כאלו שתייגו את הדוגמנית שיר.



"יופיו לא התכונה הבולטת, אבל עלתה תמונה חדשה שלו שהיא תמצית הטרגדיה של אתרי ההיכרויות", אמר אביעד והמשיך: "זה נראה מביך. כיסוי ראש ויד על האף, מאוד מבלבל". "הוא אדם סוס, חצי אדם וחצי סוס. אולי זה מה שבא טוב לשיר אלמליח", הסביר טל.  




לאחר מכן התייחסו השניים לסערת אסף אמדורסקי והופתעו לגלות שהזמר תמך בהדרת נשים. "אתמול היה יום כזה נדיר שהפוסטים בפייסבוק היו חיוביים", התחיל טל את השיחה. ואביעד המשיך: "היה אמור להיות אירוע לקראת יום הכיפור בתור תחפושת להדרת נשים".

"האמנים לא ידעו שלא יהיו נשים וביטלו את הופעתם, חוץ מאסף אמרדוסקי. "הוא הגן על הדרת הנשים כי זו האידאולוגיה של האדם שיזם את האירוע", הסביר טל את המעשה. "האידאולוגיה של אסף אמרדוסקי היא רק כסף".

"לא הגיוני שיש אירוע שלא יאפשר לקהל מסיום להופיע", סיכמו את הנושא טל ואביעד.