בכנסת עברו לסדר היום על הפגיעה במעמדו ובכבודו של יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג לאחר שנמנע ממנו לנאום בהלווייתו של הנשיא התשיעי שמעון פרס ז"ל. מי שיצא באופן מפתיע להגן על כבודו האבוד של הרצוג הוא דווקא ח"כ אורן חזן (הליכוד), ששיגר היום (רביעי) מכתב זועם ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ובו מחה על "זילות מעמד חברי הכנסת" בתקופת כהונתו. 
"התיישבתי לכתוב לך מכתב זה זמן קצר לאחר שובי ממסע הלוויה המרגש לנשיאה התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס", כתב ח"כ חזן ליו"ר הכנסת. "לצערי דווקא בכל מה שקשור לכבוד הכנסת וכבודם של חברי הכנסת הוכיח מסע הלוויה הממלכתי כי תחת הנהגתך מעמדם של חברי הכנסת מעולם לא היה בשפל כזה. זילות שנראתה מבעד למסכי הטלוויזיה בכל העולם אבל הורגשה הרבה יותר בקרב כל מי שנכח בטקס בהר המנוחות", הוסיף וכתב.
ח"כ חזן כתב כי קולו של יו"ר הכנסת נדם בשעה שחברי הכנסת של הרשימה המשותפת החרימו את הלוויה והוא נמנע מלהפעיל את השפעתו בנדון. 

 
יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. צילום: פלאש 90

עוד הוא טוען כי היחיד מבין מנהיגי הארץ והעולם שהזכירו את הפרלמנט הישראלי בנאומיהם היה דווקא נשיא ארצות הברית ברק אובמה, שציין בפתח דבריו את רשימת המכובדים והזכיר גם את חברי כנסת בעוד שיו"ר הכנסת, ראש הממשלה וגם הנשיא ריבלין נמנעו מלעשות זאת. 
באשר להדרתו של יו"ר האופוזיציה מרשימת הנואמים כתב ח"כ חזן כי מי שאחראי בפועל על שיבוצם בטקסים ממלכתיים הם מרכז ההסברה ויו"ר הועדה לטקסים וסמלים אך גם כאן, לדבריו, היה על אדלשטיין להשמיע את קולו ולדאוג לייצוג הולם גם לאופוזיציה, בטקס שאיחד את העם ולו לשעה קלה. "שמעון פרס היה נשיא כל אזרחי מדינת ישראל. זהו מנהל תקין המבדיל מדינה מסודרת ומכובדת מרפובליקת בננות", ציין.
עוד כתב כי גם בענייני זוטות לכאורה כשל יו"ר הכנסת בכך שלא דאג שחברי הכנסת יישבו במקום מכובד וראוי לנציגי העם. "זה לא קרה. רוב חבריי לכנסת (אל דאגה, אני לא), נדחקו לשורות האחרונות בעוד שלפניהם יושבים מוזמנים שונים מצוות הלשכה שלך, מנכ"ל הכנסת, צוותי העוזרים, מקורבים שונים, אנשי עסקים נכבדים ועוד".
 
"אני מניח שהדברים אותם אני מעלה על הכתב אינם נעימים לאוזניך", הוסיף ח"כ חזן והעריך כי במקום ביקורת בונה אדלשטיין יבחר "להטיל רשף בשליח שמאיר את עיניך". לטענתו, תחת הנהגת יו"ר הכנסת אדלשטיין, נפגע משמעותית מעמדם של חברי הכנסת. 
"לא יעזרו מיליוני השקלים שאתה שופך על קמפיינים פרסומיים ותקשורתיים על מעמד הכנס, כשאתה זה שפוגע ומוביל את הזילות בכבודם ומעמדם של חברי הכנסת", הוסיף.
מלשכת יו"ר הכנסת לא נמסרה תגובה. עם זאת יצוין כי היחסים בין יו"ר הכנסת לבין ח"כ חזן הם מתוחים לאורך תקופה, מאז שהיושב ראש החליט להשעות את ח"כ חזן מתפקיד סגן יושב ראש הכנסת, בעקבות פרשיות שונות שהתפרסמו בעניינו. 
 
על רקע היחסים המתוחים ביניהם אף טענו בשעתו גורמים בלשכת יושב ראש הכנסת כי ח"כ חזן איים על יושב ראש הכנסת להפיץ עליו סיפורים שליליים בשל השעייתו.