העולם סוער מהשוד האלים והנועז של מלכת הריאליטי קים קרדשיאן בדירת יוקרה בפריז. חמישה גנבים פרצו לדירה, קשרו אותה וגנבו תכשיטים בשווי 11 מיליון דולר וברחו מחופשים לשוטרים. אולם יש מי שחושד שמדובר בסיפור אחר לגמרי. "יכול להיות שמדובר בתרגיל ביטוח", אמר הכתב הפלילי בוקי נאה לבן כספית ואריה אלדד ששוחחו עמו היום (רביעי) ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". "אתה יכול לעשות תרגיל לביטוח. אתה שם את זה באיזה מקום, הולך למשטרה ומספר שהיו שודדים. והרי אין לך מצלמה נסתרת בחדר השינה, אז לא יודעים אם היו או לא היו באמת".



"אני לא מאמין שהיו עליה תכשיטים ב-11 מיליון דולר, נגמרו התקופות האלה", טען נאה. "היום שומרים את המקור בכספת והולכים עם חיקוי שעולה כמה לירות. כנסיית הקבר בעיר העתיקה בירושלים קיבלה פעם ענק, תכשיט, בקוטר 40 סנטימטרים בשווי חמישה מיליון דולר. בלילה באו שלושה פושעים מפורסמים ישראלים, ביצעו שוד ולקחו אותו. אחר כך הם הבינו שזה פלסטיק, האורגינל שכב בכספת. אז הם לקחו סירה מהמרינה בתל אביב ושטו לים כדי שלא יתפסו אותם עם הפלסטיקים, שגם הם הוכחה לשוד".





"איך לא היו לה שומרים חמושים?"


נאה הוסיף כי יכול מאוד להיות שמישהו הבחין בה עונדת את התכשיטים קודם: "אם במקרה של קרדישיאן מדובר בשוד, זה יכול להיות גם אינפורמטור, מישהו שראה אותה עונדת טבעת, הלך לשודדים ואמר שיש לה טבעת ששווה כך וכך כסף. על האינפורמציה שהוא מביא, האינפורמטור מקבל 15 אחוז מהשוד. אבל אם היא כזאת חשובה, איך לא היו לה שומרים חמושים?". "גם השומר שלה נמצא קשור", השלים כספית.



קים קרדשיאן לאחר ניסיון השוד. צילום: splashnews
קים קרדשיאן לאחר ניסיון השוד. צילום: splashnews



לדברי נאה, גם בישראל היו מקרים דומים: "פנינה רוזנבלום, הקים קרדישיאן שלנו, גרה פעם ברחוב דפנה בתל אביב, על יד בית החולים איכילוב ופרצו אליה הביתה, שדדו אותה, לדעתי גם קשרו אותה. מפקד החקירה היה מפקד המחוז, תורג'מן, כי זה היה אירוע חשוב מאוד, כי זו פנינה רוזנבלום. ולאחרונה השר לביטחון פנים נתן הוראה לתעדף את חקירת הטלפון של שרון פרי. ולפני הרבה שנים היה אחד בשם בן-ציוני. הוא היה עורך בימי שישי בערב מסיבות אצלו בבית למאיון ולאלפיון העליון. היו כולם מגיעים ומורידים את המעילים עם המשפחות לבית שלהם. הוא, באמצע המסיבה אצלו בבית, היה הולך, פורץ לשתי דירות של שני עשירים, מרוקן להם את התכשיטים וחוזר למסיבה אצלו בבית. וכולם ראו אותו במסיבה אצלו בבית אז לא חשדו בו".



נאה נזכר בעוד סיפור: "הצלם זיו קורן, פרצו אליו הביתה. היו לו על השולחן חמש מצלמות הכי יקרות בעולם, ולא נגעו בהן. גנבו מסל הכביסה את התחתונים והחזיות של אשתו אז, הדוגמנית גלית גוטמן. זה תפס אז כותרות בעיתונים. אבל לצערנו לסלבריטאים האלה אין תכשיטים ב-11 מיליון דולר כי אין להם גרוש על התחת".