חבר הכנסת יהודה גליק (ליכוד), חזר היום (שני) מהביקורת הנוקבת שמתח על השופטת חגית מאק קלמנוביץ' בעקבות שחרור המחבל מגבעת התחמושת לפני הפיגוע. זאת לאחר שהוצבה אבטחה על השופטת. גליק טען בפוסט החדש בחשבון הפייסבוק שלו כי למרות שאין מערכת שהיא חפה מכל ביקורת, הוא חוזר מחלק מאמירותיו והבהיר כי אין להרים יד על מערכת המשפט או על עובדיה. "מערכת המשפט בישראל אינה חפה מביקורת, ואפילו ביקורת נוקבת. אבל איש אל יהין להרים ידו ולפגוע במערכת זו או במי מעובדיו" כתב גליק והבהיר, "לולא מערכת המשפט, ישראל תיהפך לאנרכיה חלילה. מערכת שמקבלת ביקורת היא מערכת חזקה ולא חלשה. הביקורת שמתחתי הבוקר השתדלה להיות עניינית אך השתמשתי בביטוי שלא היה מן הראוי להשתמש בו ואני מצר על כך".





מוקדם יותר היום, האשים גליק את השופטת בשחרור המחבל וגם קישר את המקרה להרחקתו שלו מהר הבית. גליק אף טען כי הרחקתו נתנה רוח גבית לניסיון ההתנקשות נגדו, שאירע שבוע מאוחר יותר. "כבוד השופטת מאק קלמנוביץ', ערב יום כיפור תשע"ז אני לא סולח לך", פתח גליק את הפוסט שפרסם. "לעולם לא אשכח את אותו יום רביעי, בו אני עומד בפנייך מתחנן על נפשי. מנסה לטעון בכל כוחי שמדובר בעלילה שאין לה התחלה אמצע וסוף. העדפת להאמין למחבלים (זויה בדרנה, חיר שימה) ולמסייעיהם המוסלמים (פכרי, ראוף, טובול). הגשתי לך בדיקת פוליגרף האשמת אותי שאני פועל שלא לפי כללי סדרי הדין. זעקתי בפנייך האם מעניינת אותך האמת או "סדרי הדין"? לעגת לי".
 

"העדפת להאמין למחבלים"


גליק המשיך לתקוף את השופטת: "העדפת את המחבלים על פניי והחלטת על הרחקתי מהר הבית כי כהגדרתך 'יש חשש מסוכנות ממני'. קיבלת את הטענה המעוותת והשקרית שלמרות שפעם אחר פעם אני הייתי המותקף בהר הבית. העדפת להאמין לאלימים, למחבלים, למנוולים, לשקרנים. הרגשתי שאת מתנקשת בחיי".

בשלב זה עבר גליק לפרשת דחיית ריצוי עונשו של המחבל, וכתב: "לתחנוניי לא היטית אוזן, אבל לתחנוני אותו מחבל, שנעצר כל כך הרבה פעמים על אלימות, האזנת. התאכזרת לרחמנים וריחמת על אכזרים. כתוצאה מכך שדחית את ריצוי מאסרו של מחבל במשך ארבעה חודשים, הוא רצח אתמול שני יהודים תמימים ופצע רבים אחרים. ערב יום כיפורים מול ריבונך, התוכלי לרחוץ בניקיון כפייך?" שאל.