התחרות מול המדף החזק של רשתות הפארם ממשיכה להתחמם, עם חזית נוספת - תוספי התזונה. מדובר בהוצאה משפחתית משמעותית. רוב הישראלים רגילים לעמוד מול מדף ויטמינים ברשת הפארם ולחפש מבצעים והנחות. מיעוטם מחפש אלטרנטיבות זולות יותר בחו"ל, אך נדרש להבין טוב יותר את המוצרים, להתעזר בסבלנות למשלוח ולקוות שהמוצר הועבר לאורך השרשרת בתנאים קירור נאותים.

בימים אלה עלה לאוויר אתר אינטרנט חדש: V-Care, המוכר ויטמינים ותוספי תזונה במחירים של עד 70% פחות מהסופר פארם ורשתות הטבע.
מי עומד מאחורי המיזם? 

היזמים של אתר X-BLADE שפרצו לתודעה עם אתר שמוכר סכיני גילוח מגרמניה במחירי נמוכים, ותפסו תוך זמן קצר כ- 5% נתח שוק. כעת הם נכנסים באותה סערה לשוק תוספי התזונה ומתכננים לבצע שם פעילות בסגנון דומה. היזמים חדורי מוטיבציה ומדברים רבות על יוקר המחייה, המונופולים של מדפי הפארם, והצורך בחלופות זמינות לציבור במוצרי צריכה בסיסיים.
 
למה בחרתם דווקא ויטמינים? 
"החלטנו להכנס לתחום הויטמינים בעקבות ההצלחה של המודל בתחום סכיני הגילוח ובעקבות בקשות של לקוחות", כך מספר יניב רייכנברג מנכ"ל החברה.
כאשר משרד הבריאות ממליץ לכל אישה הרה ליטול חומצה פולית כדי למנוע מומים ומדווח שלעד כ-20% מהקשישים בישראל חסר ויטמין B12 (דבר הגורם לנזקים נוירולוגים) - הויטמינים הם כבר מזמן לא מותרות אלא הוצאה בריאותית הכרחית וכתוצאה מכך סופר-פארם מנצל את כוחו המונופוליסטי בשוק ומקפיץ מחירים. 

ויטמינים כבר מזמן אינם טרנד בריאותי, אלא המלצה רפואית של ממש הנתמכת בהתוויות של משרד הבריאות. למעלה מ-40% מהישראלים משתמשים בתוספי תזונה, לרוב על פי המלצות רופאים. 70% משתמשים בתוספי התזונה הבסיסיים כמו חומצה פולית להריון, מגנזיום לספורטאים ומבוגרים,  B12 לכל מי שממעט באכילת בשר, ויטמין D שחסר כמעט לכל ישראלי ועוד... 
אם משפחות ישראליות ירכשו אצלנו, נצליח לייצר חסכון מצטבר של 300 מיליון ש"ח בשנה!
 
למה ויטמינים זה מוצר יקר כל כך? 
אין לכך סיבה טובה. ויטמינים, הידועים גם כ"תוספי תזונה" הם דוגמה קלאסית לרכישה שבה הקונה הוא הקונה הפשוט והמוכר הוא "מומחה". בדומה לרכישה בחנות המחשבים, במוסך, או אפילו במחלקת הקוסמטיקה, חוסר ידע מצד אחד ואפשרות לקחת תשלום מפולפל מהצד השני, גורם למחירים של מוצרי צריכה יומיומיים לעלות וללקוחות לאבד זמן יקר וכסף. 
 
למה שמישהו יעדיף את הויטמינים שלכם ולא של חברה מוכרת? 
כי אנחנו מייצרים את אותו מוצר, לפי אותן נוסחאות שכולם משתמשים בהם, בהתאם לרגולציה בארץ ובכל העולם. אלה אותם הויטמינים בדיוק! כך שניתן פשוט להשוות את מחיר המוצר בין כל החברות. 
מה הסוד שלכם? אז איך יכול להיות שמוצר זול כל כך?
זה לא שהמוצר כל כך זול כמו שהאחרים כל כך יקרים. יוקר המחיה בארץ הוא בין הגבוהים בעולם. אם אפשר לקחת מחיר גבוה מהצרכנים – אז רשתות הפארם שמחות לקפוץ על זה. האתר החדש בסך הכל משווה את המחירים של הויטמינים למחירים של המוצרים המקבילים בחו"ל.
המתחרים שלנו משלמים אחוזים לרשתות השיווק, למפיצים ופרסומות, לחסויות, לסבסודים ולטאלנטים - ומי שמשלם זה הצרכן. אין את זה אצלנו. החיסכון המרכזי שלנו הוא בוויתור על רשתות השיווק, ועל הפרסום היקר בטלוויזיה ובמדיה המסורתית, שעשוי להגיע למליוני שקלים. 
עם זאת, ב-V-Care התעקשנו לא להתפשר בשני תחומים: איכות המוצר ושירות הלקוחות. ההשקעה בלקוחות משתלמת, נפח המכירות גדל בשיטת חבר-מביא-חבר, ובאתר אנחנו אפילו מציעים הנחה כזו. כשאתה בטוח באיכות המוצר שלך, אתה יכול להרשות לעצמך לסמוך על הלקוחות, שיגדילו בעצמם את החשיפה. 
 
אגב, האתר שלנו הוא היחיד שמראה ללקוח בשקיפות מלאה, את כל המחקרים העדכניים לגבי כל מוצר ומוצר.

יזמי V-CARE
יזמי V-CARE