כ-30 ילדים בגילאי 4-5 מגן "אתרוג" בגני תקווה, הגיעו למרכז יום לקשיש הסמוך אל הגן, לבניית סוכה עבור הקשישים במקום עשרות ילדי הגן, נרגשים ושמחים, מצוידים בחומרי יצירה והמון כוונה ורצון לתת, שימחו את הקשישים מבקרי המקום המנוהל בידי עמותת מטב ומועצת גני תקווה. המפגש החגיגי לקראת החג, הנו חלק מפרויקט "מחזירים אהבה" של עמותת מטב בשיתוף מעריב לרגל חודש הקשיש הבינלאומי.



"מחזירים אהבה" הנו פרויקט שנתי שכוונתו להדגיש את מקומם המכובד של בני הגיל השלישי, לעודד ולקדם פעילות בין דורית, להעלות את המודעות לנושא של בדידות בגיל המבוגר וחשיבותו של הקשר הבין-דורי בין צעירים לזקנים. חלק מהקישוטים הוכנו מראש, וחלק הוכנו במקום בעבודה משותפת של ידיים צעירות ולצידן, ידיים למודות חוויות ושנים. יחד הכינו, הדביקו, צבעו ושרו שירי חג וסתיו, משלומית ועד נחליאלי קטן.



הקשישים שמחו מאד על ההזדמנות ליצירה משותפת שכזו והביעו את התרגשותם בשיחה, בקבוצות קטנות של צעירים ומבוגרים, שאיפשרו מפגש ין-דורי ממשי ואישי. זו הייתה הזדמנות חד פעמית של ממש לשיחה, החלפת חוויות, קשישים שסיפרו על סוכות משפחתיות וגם על סוכות הילדות שלהם פעם מזמן.... "הילדים עשו לנו מתוק בלב לכבוד שבת ולכבוד השנה החדשה כולה" אמרו הקשישים בסופו של הבוקר המרגש הזה.