לאט לאט, ורגע לפני שהיא נפתחת לחלוטין כלפי העולם המערבי, קובה ממשיכה להיות יעד אטרקטיבי מאוד עבור התיירים הישראלים, שיכולים עכשיו לדעת את כל מה שהם רוצים על המדינה המסקרנת הזאת, בעקבות חידוש של חברת התיירות "קפיטן טורס".


 


Cuba.co.il הינו אתר אינטרנט ייעודי חדש של חברת התיירות הוותיקה 'קפיטן טורס'- המייצגת היחידה והרשמית בישראל של אחת מחברות התיירות הגדולות ביותר בקובה, CUBA TRAVEL NETWORK. לאתר יש מערך תמיכה מיוחד גם בישראל וגם בקובה, שמאפשר לגולשים להזמין טיסות בינלאומיות לקובה וטיסות פנימיות באי, מלונות, השכרת רכב ושירותי קרקע, והכל באישור מיידי online, החוסך עד 20% במחירי ההזמנות. בנוסף, האתר מספק עבור מידע נרחב אודות האי הקריבי, ונותן מענה לכל צרכיו של המטייל, בין היתר: מידע על הערים המרכזיות, טיולים מיוחדים, אירועים ואטרקציות, ויזה לקובה, טיפים שונים, בלוג חוויות אישי ועוד.



עונת התיירות הפורה ביותר בקובה נפתחת בחודש נובמבר ומסתיימת לקראת סוף חודש אפריל, בשל תנאי מזג אוויר מעולים של האי בחודשים הללו לעומת החורף באירופה וקנדה. עלות ממוצעת ליום לתייר נעה בין 100 ל-150 אירו, הכוללת לינה, ורכב שכור. למרות שהיחסים הדיפלומטיים הרשמיים בין ישראל וקובה נותקו ב-1973, לאחר מלחמת יום כיפור, מגיעים לאי הקריבי מדי שנה אלפי תיירים מישראל, ביניהם אנשי עסקים ותרמילאים צעירים. אשרת הכניסה הניתנת לישראלים תקפה ל-30 יום, ומתאימה לכניסה אחת בלבד.



ההתעניינות הגוברת בשנים האחרונות ביעד זה, נובעת בשל היותו אזור ש"קפא מלכת", עקב האמברגו האמריקאי, ולא ניתן לראות בו מאפיינים של העולם המודרני בחמישים השנים האחרונות. עם זאת, בשל ההודעה ההיסטורית מדצמבר 2014 על חידוש היחסים הדיפלומטים בין קובה וארה"ב, פניה של קובה עשויים להשתנות במהלך השנים הבאות. רגע לפני השינוי הקרב, יש הזדמנות ליהנות מנופים מרהיבים ומגוונים, מוסיקה תוססת, רום קובני משובח ותושבים מסבירי פנים.