אסון בהודו: אריאל פריימן, ישראלי בן 56 מהמושב ניר צבי נהרג במהלך טרק בצפון המדינה התקרית אירעה ביום שלישי, בנקיק של מקור נהר הגנגס במחוז אוטראקהאנד. הגבעות והעמקים המושלגים במקום ידועים כאטרקציה עבור מטיילי הרים מכל רחבי העולם. רעייתו של הנפטר סיפרה כי יצאו אתמול לטרק באזור רישיקש ובשעה 16:00 בערך שעון מקומי הבעל נפל ונהרג. לדבריה רק יום לאחר מכן, עם הגעתם למקום בו התאפשרה קליטה סלולרית דיווחו על האירוע.



הרעיה נמצאת לצד בעלה ויחד עם בנם וזוג חברים נוסף. כעת הם נמצאים בדרכם לתחנת משטרה בעיר הסמוכה (אוטרקשי) שם ניתן יהיה לטפל בהנפקת מסמכי הפטירה הנדרשים וקבלת אישורי המשטרה לשחרור גופתו של הנפטר להעברה לקבורה בישראל. משרד החוץ פועל לסייע למשפחה בשעה הקשה.



לדברי המשטרה, קבוצה של חמישה מטיילים יצאו לטרק שהחל מגנגוטרי, במרחק של 300 ק"מ צפונית מהעיר דרה דון שבצפון המדינה. התאונה אירעה כאשר הוא החליק לנקיק ונפל מהצוק. הקבוצה תכננה להמשיך במסלול של כ-18 ק"מ עד לגובה של 4,463 מטרים, כך דווח באתר הינדוסטאן-טיימס.



כזכור, בערב חג סוכות נהרג אושרי מלסה, צעיר בן 22 בתאונת דרכים בעיר יוהנסבורג שבדרום אפריקה. בנוסף אליו, שלושה ישראלים נפצעו באורח קל. התאונה נגרמה לאחר שהרכב בו נסעו התנגש חזיתית ברכב נוסף בצומת שבו הרמזור לא פעל בשל תקלה. 

יוהנסבורג. צילום: רויטרס
יוהנסבורג. צילום: רויטרס