רצח אישה בת 43 סמוך ליישוב ברקן. כוחות משטרה שהוזעקו לפנות בוקר (ראשון) לאזור היישוב שבשומרון כדי לטפל ברכב ישראלי שהותקף, איתרו בתוך הרכב זוג בשנות ה-40 לחייהם, כשהגבר פצוע באורח קל והאישה פצועה באורח אנוש. צוותי מד"א ביצעו פעולות בניסיון להחיות את האישה, אך המאמצים לא צלחו ובסופו של דבר נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותה. במשטרה מעריכים כי מדובר באירוע על רקע פלילי.



אישה בת 40 נרצחה ביישוב ברקן שבשומרון

הגבר סיפר בזירה לחוקרים כי רכבם הותקף על ידי אלמונים שהיכו נמרצות את רעייתו, פצעו אותו ונמלטו מהמקום. במשטרה בודקים את גרסתו ובמקביל נבדק חשד לפיו הרצח בוצע על ידי בן הזוג עצמו.



זירת הרצח, הלילה. צילום: דוברות מד"א


במד"א ובמשטרה התקבלה סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר אודות רכב ישראלי שהותקף על ידי אלמונים ועל פצועים המצויים בתוך רכב בכביש 555, בין צומת יקיר לכיוון היישוב ברקן. הצוותים איתרו את הרכב ובתוכו כאמור הגבר בשנות ה-40 לחייו כשהוא פצוע באורח קל ולידו האישה כבת 44 שנפצעה אנושות עם סימני אלימות בפלג גופה העליון, כשהיא ללא נשימה וללא דופק.

חובש בכיר במד"א ניסים ונינו שטיפל בפצועה סיפר הבוקר: "כשהגענו למקום ראינו בסמוך לרכב עם חלון מנופץ אזרחים מבצעים פעולות החייאה בסיסיות באישה כבת 44 שהיתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי ולבצע בה פעולות החייאה מתקדמות, אבל לצערנו הפציעה הייתה קשה מאד ונאלצנו לקבוע את מותה. גבר בשנות ה-40 שהיה גם כן במקום נפצע בחזה ובפנים באורח קל וקיבל טיפול רפואי בשטח".

צילום: דוברות מד"א