פרשן חדשות ערוץ 2 אמנון אברמוביץ' צילם יחד עם הכתב הפוליטי של הערוץ כתבה המלווה את משפטו של החייל אלאור אזריה, בו הם מבקשים לבדוק "מי באמת שולט בצה"ל". בקדימון לכתבה, שפורסם אמש בחדשות הערוץ, נראה אדם זר תוקף מילולית את אברמוביץ' מחוץ לכתלי בית הדין. תחילה הוא הפגין על המשפט: "השופטת צריכה לבטל את התיק הזה לאלתר", ולאחר מכן צולם כשהוא יורד לפסים אישיים וקורא לאברמוביץ' שלא להגיע לבית הדין: "לך יא בוגד, חבל שהטנק לא שרף אותך למוות".



לאחר מכן הוסיף: אתה בוגד בעם שלך יא זבל, לך מפה. אתה בוגד בעם ישראל - בגללו בחייל בכלא, בגלל העוכר הזה בגלל האפס הזה. חבל שלא נשרפת במלחמה למוות". הבוקר (שלישי) התייחס סגל בראיון לגל"צ למקרה ואמר: "האיש הזה התגאה עוד בבריונותו ובטיפשותו שהוא זה שצעק. מדובר בחוליגן אלים ומסוכן והגיע הזמן שהמשטרה תתערב".







אמירות קשות אלה עוררו זעם וגינויים ברשתות החברתיות, ובין המגיבים האנונימיים ניתן היה למצוא גם מוכרים יותר. פרשן מעריב בן כספית, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "ראיתי עכשיו בערוץ 2 את הכמעט לינץ' שעשו כמה 'פטריוטים', באמנון אברמוביץ' מול משפט אלאור אזריה. אם יקרה משהו, נתניהו יגנה, אני בטוח".



גם כתב מעריב נתן זהבי התייחס לקדימון ששודר וציין: 'אלוהים נשרף באושוויץ, חבל שלא נשרפת בטנק', צווח האיש עם הבד על הראש לאמנון אברמוביץ'. האיש שצווח הוא יהודי, מאמין, פטריוט, ימני - עוד כמה קטעים כאלו בטלוויזיה והוא יהיה ברשימה. המרכז יצביע עבורו, הוא יהיה ח"כ, יו"ר ועדה, שר.
מדינת ישראל 2016. אמנון אברמוביץ' יישרף בבית המשפט הצבאי". 


 


אחד הגולשים התייחס לסרטון וכתב: "איך אתה מסוגל לדבר על בן אדם שלחם למען המדינה, אתה יודע מה הוא היה? לא עשית חצי ממה שהוא עשה למען המדינה, הבן אדם עם אחוזי נחות שרוף כולו בגלל שהוא לוחם! ואתה אומר לו חבל שלא נשרפת בטנק? אנשים שלא תרמו בגרוש למדינה באים על אדם שהיה מלח הארץ לוחם בדמו ומעזים להשפיל אותו, בושה". תגובה נוספת שנרשמה הייתה: "בושה וחרפה לדבר לבן אדם כזה שעבר את מה שעבר בצורה כזאת, גם אם הוא עצבן אותך. לאן האנשים האלה מובילים את המדינה שלנו?".