צעירה מהצפון שגילתה חיבה לנשים אבל החליטה להינשא לגבר, טוענת כי פלירטוט עם אישה הוא הדבר היחיד שנותן לה מענה רגשי לצרכיה ועבורה הדבר לא נחשב לבגידה. לעומתה, הבעל טוען בבית דין הרבני שאשתו לסבית שנהנית מכל העולמות ומקיימת יחסים עם כמה נשים בו זמנית. הסיפור המדהים הזה הונח לפתחו של בית הדין במסגרת מאבק גירושין המסעיר את הצפון. מדובר בזוג צעיר שנישא לפני כשבע שנים, שני בני הזוג נחשבים לאנשי העולם הגדול, לשניהם עסקים, לרבות עסק גדול באירופה והם הכירו ביחידה הצבאית שבה שירתו וממנה כנראה שאבו גם את הכוח לפתוח עסקים פרטיים משגשגים.



בשנתיים האחרונות שם לב הבעל, כך הוא טוען, כי אשתו יוצאת לבלות ביחד עם חברות ומעדיפה להשאירו מאחור או לאפשר לו לבלות עם חבריו. מדובר באישה זוהרת ונאה במיוחד ולכן הדבר לא נראה לו מוזר. עוד טוען הבעל בתביעת הגירושין כי ראה את אשתו בשני מקרים מתגפפת עם שתי נשים שונות. פעם זה קרה בדירתם בחדר השינה כשהפתיע את אשתו וצפה בה דרך חלון החדר ופעם נוספת במהלך בילוי במועדון.




תפס את אשתו "על חם"



הבעל דורש מבית הדין לפטור אותו מתשלום הכתובה ולקבוע סידור גט במידי. לטענתו, אשתו זנתה תחתיו כשעשתה מה שעשתה עם נשים. האישה תטען באמצעות עורכת הדין מורן סולן, כי במקרה שבו נתפסה לדברי בעלה "על חם" בדירתה מתגפפת עם אישה אחרת קרה כאשר לא חשה בטוב וחברתה הטובה הושיטה לה טיפול רפואי וליטפה אותה בהיותה עם חום גבוה. עוד טוענת עורכת הדין סולן כי טענת הבעל כאילו ההתגפפות היתה בעירום נובעת מזה שהאישה סבלה מחום גבוה ונאלצה להתפשט.



עורכת הדין מורן סולן. צילום: יח"צ
עורכת הדין מורן סולן. צילום: יח"צ



לגבי הטענה על שהתרחש במועדון לילה טוענת האישה כי פלירטוט עם אישה לא יחשב לבגידה. עורכת הדין סולן מציגה גרסה אחרת של האישה לפיה היא אוהבת את בעלה ואינה רוצה להתגרש. "נעשה בעבר ניסיון לשלום בית והוא לא צלח. יש למצות את המהלך פעם נוספת" תטען עורכת הדין סולן. הבעל מדגיש כי מאחר ומדובר בשני מקרים, הוא יטען בבית הדין כי יש לו את היכולת להביא עדויות על מקרים נוספים אם יידרש ולכן אינו לא רואה טעם בניסיון נוסף ל"שלום בית".