עונש נמוך מדרישת הפרקליטות: 12 חודשי מאסר בפועל נגזרו היום (חמישי) על אביגיל דניאל, תושבת תל אביב בת 50, שהורשעה בגרימת מותו ברשלנות של זוהר ארגז, פעוט בן 11 חודשים, לאחר שהשאירה אותו יחד עם אחיו התאום, באמבטיה ללא השגחה. עוד נגזר עליה לפצות את משפחת הפעוט בסכום של 80,000 שקלים. 
"בשל רשלנותה של הנאשמת, מי שהייתה אחראית על ביטחונם, שלומם ובריאות של שני פעוטות תאומים, נפטר המנוח, עוד בטרם הספיק לחגוג יום הולדת שנה", כתב שופט בית משפט השלום בתל אביב, צחי עוזיאל, בגזר הדין. "אין ספק כי כל עונש שייגזר על הנאשמת לא יספק מזור לכאב העצום של משפחת הפעוט וכפי שציינה אמו בהצהרת הנפגע "החור העצום שנפער לי בלב הוא לתמיד (...) אי אפשר לשאת את הכאב העצום הזה". 
השופט גזר עונש נמוך מזה שביקשה הפרקליטות ונימק זאת בכך ש"יש להביא בחשבו את נטילת האחריות המידית מצד הנאשמת, היותה נעדרת הרשעות קודמות מכל סוג, נסיבות חייה המורכבות, ובכלל זה המצב הבריאותי של בני משפחתה, וכן מצבה הנפשי הקשה בעקבות האירוע והטיפול לו נזקקת בשל כך".
 

לא חיברה נכון את הכיסא

דניאל הועסקה כמטפלת של תאומים מתל אביב החל ממועד לידתם ועד שהיו בני 11 חודשים. ב-21 מאי, היא קילחה אותם באמבטיה. בשלב מסוים יצאה מהחדר, כשהם נשארים לבד במים ומבלי שחיברה את הכיסאות המיועדים לקילוחם כהלכה. לאחר מספר דקות היא חזרה לאמבטיה ומצאה את אחד התאומים, המנוח, שוכב בתוך האמבטיה, כשראשו בתוך המים והוא מחוסר הכרה. 
דניאל הוציאה את התינוק מהאמבטיה וניסתה לבצע בו פעולות החייאה, תוך קריאה לעזרה. בעקבות זעקותיה, הגיע לדירה שכן והשניים הזעיקו את המשטרה ואת כוחות ההצלה. זאת, כאשר התאום השני נותר בתוך האמבטיה לבדו, עד הגעת השוטרים לדירה. הפעוט הובהל לבית החולים דנה בתל אביב, שם נאבקו הרופאים על חייו במשך חמישה ימים, עד שמת.